• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • emzerus83
    thean skrev 2012-06-20 22:04:31 följande:

Min vackra prinsess klänning som jag bar 2/6 i år, den är en Mark Lesley och satt som en smäck hela dagen, kvällen och natten! =)

Åhhh va fina ni var o din klänningen är jättevacker o sitter perfekt på dig!!!
    GRATTIS!!
  • aniara
    thean skrev 2012-06-20 22:04:31 följande:

Min vackra prinsess klänning som jag bar 2/6 i år, den är en Mark Lesley och satt som en smäck hela dagen, kvällen och natten! =)

Den klänningen provade jag i butik, det var en av mina favoriter, men den satt MYCKET bättre på dig. Superfint! Och grattis! :)
  • Nudax
    7milakliv skrev 2012-06-20 18:00:23 följande:

Sådär, då fungerade det :)

Tyckte det var finare med bandet jag också! =)
  • 1700tal
    Eillin skrev 2012-06-20 16:27:40 följande:
    Fel storlek, men det är den modell jag ska ha.

Fjärde gången som det där provrummet är med i tråden. Första gången på min egen bild på sida 1!

Och jättefin klänning!

• bride2be
    7milakliv skrev 2012-06-20 18:01:32 följande:

Framifrån utan band...
    JAG tyckte i alla fall att det var snyggare utan band. Bandet påminner för mycket om en slips. Tycker du gjorde rätt i att ta bort det.
  • Eillin

Va tvungen och kolla på dig i klänninge, jättefin!

Roligt att du tycker den är fin, hade nämligen valt en annan innan. Men ångra mig och då va det två månader kvar, så kunde inte välja vad som helst. Men blev nöjd i alla fall!

1700tal skrev 2012-06-21 12:55:25 följande:

Fjärde gången som det där provrummet är med i tråden. Första gången på min egen bild på sida 1!

Och jättefin klänning!

• 1700tal
    Eillin skrev 2012-06-21 13:13:15 följande:

Va tvungen och kolla på dig i klänninge, jättefin!

Roligt att du tycker den är fin, hade nämligen valt en annan innan. Men ångra mig och då va det två månader kvar, så kunde inte välja vad som helst. Men blev nöjd i alla fall!

Haha, låter som jag. Vet fortf inte vilken av mina 2 klänningar jag kommer ha! Men nån blir det väl..

Tycker din var jättefin, gillar verkligen enaxlat!

• hanna84

Är helt betagen av din klänning! Jag ska gifta mig i början på nästa sommar. Du vill inte sälja den...? :) Vi har kanske inte ens samma storlek... var kan man få tag i den annars? Hoppas jag inte verkar för framfusig. Med vänlig hälsning, Hanna

• hanna84

Förlåt!! Menade Mark Lesley-klänningen. Kan inte dethär riktigt än *skäms*. Din är också väldigt fin!!

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D