• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • 7milakliv

Har lagt upp bild på min klänning tidigare i denna tråd men då med ett grönt band. Har nu bestämt mig (tror jag) för att skippa bandet. Vad tycker ni?

• Chicita
    7milakliv skrev 2012-06-20 17:55:17 följande

Har lagt upp bild på min klänning tidigare i denna tråd men då med ett grönt band. Har nu bestämt mig (tror jag) för att skippa bandet. Vad tycker ni?

Skulle vara intressant att se bilderna bredvid varandra så man lättare kan jämföra.
    Ok jag kan ju söka på bara ditt namn här i tråden. Men ändå. Ska man jämföra så är det ju bra om det är tydligt vad man jämför med Flört 
  • Chicita
    7milakliv skrev 2012-06-20 18:00:23 följande:

Sådär, då fungerade det :)

Jag gillade färgklicken måste jag säga.
    Tycker det ger fokus på din smala midja också. Nu var dom ju inte i samma vinkel, men jag tyckte att draperingen - utan bandet - var mindre smickrande än det var med bandet...

Det var nog inte vad du ville höra misstänker jag, men det är vad jag tycker i alla fall Flört 
  • 7milakliv

Haha... Nu blev jag ju surrig igen.... Var först helt inställd på att ha det och har lagt hela färgtemat efter det.

Just den gröna färgen var inte helt lätt att hitta heller. Blivande maken har grön kravatt och ivory väst (han ska ha en grön näsduk oxå):

• Chicita

Jag gillade verkligen den gröna nyansen (jag älskar grönt och letade efter den färgen för att göra dekorbandet på min klänning också. Men nu blev det bara underklänningen i ungefär den nyansen.
    Det är snyggt med färg till brudklänningen, dels för att det vita ser mycket vitare ut.
    Och dels för att man kan använda färgen för att markera det man vill visa fram exempelvis Glad 

• emzerus83
    7milakliv skrev 2012-06-20 18:00:23 följande:

Sådär, då fungerade det :)

jag tyckte nog att med band var finare ändå :) Men hur skulle det vara om du knöt bandet bakom istället för att ha det hängandes fram...?! bara en fundering :)
  • thean

Min vackra prinsess klänning som jag bar 2/6 i år, den är en Mark Lesley och satt som en smäck hela dagen, kvällen och natten! =)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D