• Tablett-missbruk

    Tor 2 okt 2003 12:57 Läst 17677 gånger Totalt 36 svar
    Visar endast inlägg av björnis - Visa alla inlägg
  • björni­s
    Återställ
    Tor 2 okt 2003 12:57 #0

    Soda,

    jag vet inte om jag har några direkta råd och jag lider med dig. Men jag hoppas verkligen att du kan sluta snarast! Min mamma var precis som du treo-knaprare och fick stroke för några år sen - direkt kopplat till treomissbruket. Det är alltså förenat med livsfara att missbruka tabletterna. Och som någon sade - en del av din huvudvärk är nog abstinens. Kroppen har vant sig vid att få sin dagliga dos och protesterar genom huvudvärk när den inte får det.

    Det enda sättet för min mamma att slippa ifrån det hela var att lägga om hela sitt liv. Tyvärr är det nog vad jag tror att du måste göra - om du försöker sluta äta treo och inte blir av med huvudvärken i alla fall. Kärnan till problemet är ju stressen och den kan ju bara du ta tag i.

    Jag önskar dig all lycka till!

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll