Köpa diamantring på nätet från USA billigt
Har sett en hel del äldre trådar som tar upp ämnet men vill ha lite feedback från er som tagit steget och köpt era vigsel och förlovningsringar från USA. Främst tänkte jag på James Allen som har ett helt underbart sortiment på websidan och verkar vara mest rekommenderad. Har bara sett positiva inlägg här på bröllopsliv från er som köpt därifrån.
Vill veta vad jag bör tänka på och så vill jag gärna höra från er som köpt diamantringar från James Allen hur ni valde er diamant.
Dollarn är ju rätt låg nu så det är stora pengar att tjäna genom att köpa därifrån!!
Hittat en svensk sida som har mycket bra info om vad man ska tänka på utifrån de 4 c.na vid köp av diamanter. Även filmsnuttar på färgskillnader på diamanter. mycket intressant och jag tror jag nu vet vad jag ska välja för diamant i min ring!
http://bröllopscoachen.hemsida24.se/
Är det något mer jag behöver tänka på?
Vet att många som köpt från James Allen åkt till USA och hämtade dem för att slippa tull och moms. Hur gick det i tullen? Har ni värderat ringen i Sverige senare och vad blev resultatet??
Många frågor men jag tänkte verkligen ta steget och köpa från USA och hoppas någon av er som handlat därifrån vill sammanfatta erfarenheten ni har av köpet!