Lågprisbudgetbröllop
Vi tänkte oxå köra budgetvarianten så gott det går!
Jag är mitt uppe i planeringen just nu och mailar förfrågan på billig catering här i stan. Vi har inte bokat datum för det hela än, men nån gång i slutet på augusti är det väl tänkt.
Tänkte nog göra som du och passa på att handla under studentperioden så jag tror inte det blir "riktig" bröllopsklänning för min del...har inte riktigt bestämt mig där än. En väninna köpte en jättesnygg billig brudklänning på Tradera!
Lokal tänkte vi hyra i mitt samhälle där jag växte upp för mina föräldrar är med i föreningen där så då kan dom fixa bygdegården billigare!
Presentkort på en resebyrå är ju en perfekt grej att önska sej i gåva! Hellre ett sånt bidrag än brödrostar, glasskålar och annat hemskt man kanske får annars!! Hihi!
Ringar däremot får vi nog lägga en slant på, dock inga alltför dyra saker. Jag vill inte ha guld för jag använder bara silver. Får jaga runt lite o se vad som kan passa!
Känner mej lite virrig just nu precis så här i början, men som tur är har jag min bästa väninna till hjälp med planeringen, hon som gifte sig i en Tradera-klänning i fjol! Toppenbra att få tips av henne!!
Lycka till i din fortsatta planering!!
Ska bli spännande att kanske få följa dig här!!
Ullis