• puchi

Hjälp mig med tärnklänning!!

Hej! Tänkte fråga er lite vad ni tycker om klänningen till mina tärnor? Har köpt den för en sjuk billig peng,ser den billig ut? Är den ful? Har tänkt och dekorera den med lite blommor och sätta tyll under. Vad mer kan jag göra med den så den ser mer "lyxigare" ut. Vill helst täcka framdelen på klänningen alltså smocken men har helt slut på idéer. Kom gärna med förslag om vad jag kan göra med den. Är inte riktigt säker om jag ska behålla klänningen,men det va den enda som jag hitta som passar alla mina tärnors kropp,dem alla är så olika plus att jag har 10 st tärnor. Kom gärna med förslag jag skulle verkligen uppskatta det. Hina Här är länken till klänningen www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/jsfn/_/N-f4bZ1z141hoZ1z141xe

• Svar på tråden Hjälp mig med tärnklänning!!
  • daniiel

Jag tycker den är jättefin och ska jag vara helt ärlig, så tycker jag inte att du behöver ändra något alls på den. Med en liten bukett, kanske en sjal och lite fixat hår osv, så kommer de se jättefina ut :)

• teddy

Tycker det är en jättefin och bra klänning, men idén om tyll under, eller en underkjol, hade nog varit det där lilla extra för att den skulle bli ännu finare! :) Klart du kan använda den klänningen!

• puchi

Åh tack så mycket! Är så himla orolig att det ser ut som en klänning till barn. Tror nog att jag ska behålla den :)

• daniiel

Vilken färg har klänningen som du köpt? Den fanns ju i flera färger :)

Vill man verkligen "pimpa" klänningen (jag tycker som sagt inte att det behövs) så kan ju en tyllunderkjol och kanske en band i midjan vara en idé. Ni kanske har någon fler temafärg och kan välja ett sidenband i den färgen.

• sollan

Jag tycker absolut att klänningen är tillräkligt fin.   Klänningsmodellen liknar den mina tärnor skall ha, dock har de en underklänning i tyll som sticker ut längst ner.

Tycker att de kan ha klänningen som den är, annars kan ni enkelt pimpa till den med ett band i midjan.

Blivande vårbrud
  • puchi

Ett band i midjan kan va fint! Tack

Svar på tråden Hjälp mig med tärnklänning!!