Vad tycker ni om dem här smyckena?
Hej!
Jag undrar vad ni tycker om dessa smycken?
Är dem för överdådiga eller går dem bra...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 16:08
Jag fick inte upp bilderna så dem fick komma i efterhand.
Hej!
Jag undrar vad ni tycker om dessa smycken?
Är dem för överdådiga eller går dem bra...
Kanske blir lite problem om man vill vara i kyrkan iof...
Puffar tråden.
:)
Personligen så tycker jag att halsbandet är för mycket för den klänning och frisyr som du tänkt dig. Speciellt om du väljer klänning nr ett. Halsbandet hade enligt min åsikt varit snyggare till en enkel klänning. Ringen tycker jag inte spelar någon roll. Där får du tänka på vad som passar dig.. när och hur du vill bära din vigselring. Var själv iväg igår och beställde min ring. En ganska enkel ring med fem små diamanter nersänkta i skenan. Jag vill ha min ring dagligen. Vi pratade just med personalen i smyckesaffären om detta...hon använde sin (gigantiska) diamantring bara i arbetet och vid speciella tillfällen.. så det är helt och hållet hur du tänker, när du vill ha ringen osv.
Tycker att halsbandet var väldigt vackert och håller med ovanstående om att det borde bäras till en enkelt klänning. Ett så stort halsband och tiara tycker jag också blir lite för mycket.
Skulle ringen passa bra med den här:
Skulle ringen passa bra med den här:
Jag tycker halsbandet i sig är fint, men jag håller med om att det kan bli lite mycket ihop med den typen av klänning du tänkt dig osv. Jag tror att det skulle var finare tillsammans med en klänning liknande dessa nedan, utan bling på klänningen och lite enklare.
www.landybridals.com/sheath-column-wedding-dresses-strapless-court-train-white-h4in0269.html
www.landybridals.com/sheath-column-wedding-dresses-sweetheart-court-train-white-h4cb0058.html
www.landybridals.com/a-line-wedding-dresses-strapless-brush-train-white-h1rc0054.html
www.landybridals.com/trumpet-mermaid-wedding-dress-strapless-court-train-satin-champagne.html