Vad ska ni ha över klänningen?
Ska ni ha någonting över axlarna? Sjal? Bolero? Kofta? Jacka?
Visa mig, jag vill ha inspiration!
Ska ni ha någonting över axlarna? Sjal? Bolero? Kofta? Jacka?
Visa mig, jag vill ha inspiration!
Jag hade en spetsbolero med 3/4 ärm, bilder finns i bloggen om någon är intresserad. Det räckte gott och väl då vi gifte oss i augusti och hade strålande sol och varmt hela dagen :)
Jag tror inte det... kanske någon tunn sjal?
Jag kommer ha en stickad röd bolero. om det skulle bli kallt.. då vi gifter oss ute.
Jag ska ha en pälsbolero/sjal;) inga armar på den;);) vi gifter oss i december
Jag lät sy upp en bolero då jag inte hittade nån som satt bra på mig o som jag gillade.
Jag ska ha en sjal runt axlarna bara. Gifter mig om ca 2 veckor men har inte räknat med att vara ute mer än till och från stadshus och festlokalen och då har jag en vanlig vinterkappa.
Jag har inte bestämt mig ännu. Vi gifter oss 2/6, då kan det ju både vara varmt och kallt så man vet ju inte, men någon reserv plan måste jag ju ha om det blir kallt.
Fina!! Den där säljaren hamnar som favorit tillsvidare. Tål att tänkas på, lite svett har väl ingen dött av?
Jag kommer beställa denna:
Jag har köpt en sjal i samma färg som detaljerna i min klänning (rosa)
Gifter oss i mitten av April så tänkte även ta med en jättefin stickad kofta jag har här hemma ifall jag vill ut en stund under kvällen då det så klart kommer vara kyligt.
Hej igen. Kan inte citera från telefonen..;). Men klart att du kam ha en även på sommarn bara att ha en som är lite kortare;););)😁😁😁