på lördag gifter vi oss och jag ligger sjuk...
Precis det som inte får hända har hänt, jag har blivit sjuk. Kräktes natten till igår och har legat i sängen sedan dess. Helt utslagen och ont i hela kroppen, någon influensa enligt vårdcentralen.
Förhoppningsvis kan jag skrapa ihop mig på lördag. Men det är så mkt vi skulle ha gjort denna veckan som inte blivit gjort nu.
Vi ska gifta oss i hemlighet i rådhuset med två vänner som vittnen. Vi har haft tre veckore på oss att planera bröllopet, vi är dem spontana typen :)
Men nu ´har det som sagt verkligen kört ihop sig. Jag skulle fixat naglarna igår men ble vju inget med det. Jag har ingen bukett (någon som köpt en vanlig blomsterbukett och haft vid sin vigsel?). sambons väst och slips är itne inhandlad, barnen ska ha skjortor som inte är köpta, jag har inga strumpbyxor, trosor m.m. att ha under klänningen. Mat m.m som vi ska äta på kvällen är inte beställt... suck.
Vi ska dessutom åka på semester någon dag efter vigseln och det är massor att göra inför det. Har lust att ställa in allt, har tappat sugen totalt.