• Coffeegirl

Kan man matcha en slät förlovningsring i guld med en vigselring i vitguld?

Jag undrar om någon av er andra har gjort det och hur det i så fall ser ut?!

• Svar på tråden Kan man matcha en slät förlovningsring i guld med en vigselring i vitguld?
  • LinnéaJonathan

Jag kommer att blanda vitt och rött guld! Min förlovningsring är en slät ring i rött guld och vigselringen jag sett ut är i vitt. Vigselringen är en solitärring, tyckte att den var mkt finare som vitt guld så jag kör på det! Glad
    Har tyvärr ingen bild på det hela, men det blev snyggt tyckte jag! Glad

• drömmer

Absolut! Jag har en slät rödguldsring som förlovning, sen fick jag en vitguldsring med diamantar när min sambo friade bara sådär . Har valt att sätta de på samma finger, och ska sen sätta en likadan rödguldsring som jag har utanför...fast en halvallians. Det blir vigsleringen.

• Coffeegirl

Är det ingen mer som har en bild?

• niriel

Ingen bild tyvärr, men jag har en slät förlovningsring i vitguld och ska ha en i rödguld med tre stenar i som vigselring. Jag har varit och provat dem tillsammans och tyckte att det blev grymt snygt!

• daniiel

Om du bara vill ha ett hum om hur det kan se ut tillsammans, så googla, finns många bilder :)

Denna bilden hittade jag via google i en annan tråd här på BT, är en tjej som heter Niini som har denna fantastiskt vacka ringkombination. Förlåt Niini om jag inte fick låna och lägga in bilden här, då ber jag om ursäkt. Bilden finns i tråden nedan här.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-30/m4088650.html

Svar på tråden Kan man matcha en slät förlovningsring i guld med en vigselring i vitguld?