Heagårds skafferi i Halmstad
Någon som har erfarenhet av detta ställe?
Någon som har erfarenhet av detta ställe?
Måste säga att nu verkar det som att vi kan vå komma till Heagård en kort stund på fredagen kvällen innan och lämna högtalare och placeringskort mm. Det vore super om det blir så, underlättar väldigt för oss!
Vänner hade för några år sen bröllopet på Heagården och då spelade www.matsnybergs.se allt från mingel till dunkadunka - kostade antagligen några tusen, men det kanske det kan vara värt för slippa bry sig och det blev väldigt bra.
Nu har bröllopet varit och jag har hunnit komma hem ifrån bröllopsresan och landat i vardagen igen. Allt gick jättebra, och vi är supernöjda med hela vår dag. Vi är också supernöjda med Heagård som vi absolut kan rekommendera! Är det något ni undrar över är det bara att fråga så skall jag försöka svara :)
Vi beställde bröllopstårta ( fast vi hade minitårtor, en till varje gäst) genom Heagård. Det var Regnbågen som gjorde dem, kocken på Heagård är kusin med en konditor där tror jag det var. Först mailade vi lite bilder fram och tillbaka, sedan fick vi komma till konditoriet och provsmaka och se två olika förslag. De blev båda fina och goda så vi var nöjda :)
Vi tod bilderna på Heagård innan vigseln. Sedan gömde vi oss i ett intillliggande rum när de började komma. Vad skall ni ha för fotograf? Vi hade Katrin Svensson och var väldigt nöjda.
Vi beställde bröllopstårta ( fast vi hade minitårtor, en till varje gäst) genom Heagård. Det var Regnbågen som gjorde dem, kocken på Heagård är kusin med en konditor där tror jag det var. Först mailade vi lite bilder fram och tillbaka, sedan fick vi komma till konditoriet och provsmaka och se två olika förslag. De blev båda fina och goda så vi var nöjda :)
Vi tod bilderna på Heagård innan vigseln. Sedan gömde vi oss i ett intillliggande rum när de började komma. Vad skall ni ha för fotograf? Vi hade Katrin Svensson och var väldigt nöjda.
Fråga kolon! Finns det något förbud mot att nämna prisuppgifter på denna sida månne? Har letat och letat information kring prisuppgifter för Heagårds Skafferi men jag kan inte hitta det. Och finns det en fråga om det så "dissas" svaren kring just den frågan.
Så...ni här ovan som var väldigt nöjda, vad betalade ni för kalaset?? Ytterst tacksam för svar.
Glömde en sak.
Vänner hade för några år sen bröllopet på Heagården och då spelade www.matsnybergs.se allt från mingel till dunkadunka - kostade antagligen några tusen, men det kanske det kan vara värt för slippa bry sig och det blev väldigt bra.