Heagårds skafferi i Halmstad
Någon som har erfarenhet av detta ställe?
Någon som har erfarenhet av detta ställe?
Ja, det är lite tråkigt men man förstår ju samtidigt anledningen. De kan ju ha andra gäster där på fredagen så de börjar ju inte duka för oss förrens på lördagen. Söndagar är deras enda lediga dag så då vill de helst hålla sig därifrån.
De har musikanläggning som fungerar som bakgrundmusik på middagen, men vill man ha dansmusik får man ordna det själv. Vi har egen ganska stor anläggning och så kör vi spotify till det, men man får själv koppla upp och ordna allting. Det är det jag är nervösast för, eftersom mb2 får åka dit och göra det bara några timmar innan bröllopet.
Ja, det är lite tråkigt men man förstår ju samtidigt anledningen. De kan ju ha andra gäster där på fredagen så de börjar ju inte duka för oss förrens på lördagen. Söndagar är deras enda lediga dag så då vill de helst hålla sig därifrån.
De har musikanläggning som fungerar som bakgrundmusik på middagen, men vill man ha dansmusik får man ordna det själv. Vi har egen ganska stor anläggning och så kör vi spotify till det, men man får själv koppla upp och ordna allting. Det är det jag är nervösast för, eftersom mb2 får åka dit och göra det bara några timmar innan bröllopet.
Jag var där på bröllop i september och det var hur trevligt som helst!
Maten var helt underbar och personalen var jättetrevlig och väldigt serviceminded och tillmötesgående.
Under middagen användes deras projektor på filmduk, funkade helt utan problem.
I början av festen spelade ett band dansmusik och senare användes Spotify för fest hela natten. Tror vi fick vara kvar till 02 eller något sådant.
Som gäst måste jag säga att det var väldigt bra ordnat och allt från dukning till mat och musik var toppen!
Dessutom fick brudparet plantera ett äppelträd i deras äppelträdgård, och äpplena från allas äppelträd kommer senare att användas till olika produkter de ska producera. En fin touch!
Vi skall ta de flesta av våra bilder inne på Heagård så jag kan lägga upp några här sedan :) Tror och hoppas att vår dag kommer att bli fantastisk!