• KirsiLaa

Melodyshoes.com?

Jag har hittat världens snyggaste skor på melodyshoes.com och har mailade dem om prisuppgift. Nu fick jag till svar att de behövde veta min strl och min paypal-adress, men ingen prisuppgift så den fick jag be om igen. 

Jag vet inte riktigt vad som menas med paypal-adress (eller hur paypal egentlige fungerar mer än att man kan lägga över pengar där och betala saker med), men jag får lite dåliga vibbar när de ber om adressen adressen sådär.

Är det någon som har erfarenhet av Melodyshoes?  

• Svar på tråden Melodyshoes.com?
  • moonlightgirl
    Vingabrud skrev 2012-01-20 16:02:29 följande:

Mina brudskor :)

Det tycker jag du ska göra :) vilka skor är det du hittat , lite nyfiken bara ? :) Så här ser mina ut

Dessa skor har jag också förälskat mig i. Tänkte höra om du fått hem dem? Är de sköna att gå i?? Hur sitter de där fram där det har varit öppet och skon sen går ihop igen (förstår du hur jag menar, alltså inte där man knyter skon)?
  • annelie1981

Ååå de skorna vill jag också ha med låg klack! Kanske vore värt att föröska beställa. Fick man någon speciell måttabell så att man får rätt mått på foten?

Vilse skrev 2012-01-29 10:46:17 följande:
    Är det någon som vet hur lång leveranstid de brukar ha?

Jag har just beställt, men glömde visst fråga Drömmer

Jag har bett dem göra en "egen design" (dvs inte ett par skor de brukar göra), så får hoppas de blir bra :D
    Dessa kommer det bli: www.brandosa.co.uk/perfect/lily-wht/a15304
    I ivory och bara 5 cm klack.

Hoppas Hoppas det blir bra Skrattande
  • Vilse
    annelie1981 skrev 2012-01-29 20:48:05 följande:
    Ååå de skorna vill jag också ha med låg klack! Kanske vore värt att föröska beställa. Fick man någon speciell måttabell så att man får rätt mått på foten?
    De vill ha längden på foten, samt omkretsen Glad
  • Vingabrud

moonlightgirl : Ja , jag har fått hem dom och dom är helt ok att gå i, men behöver nog gå in dom lite innan bara :) Där fram där dom går ihop igen sitter dom bra och inte så långt fram att tårna börjar synas heller. Mina är inte helt vita utan ivory och kanten på skorna samt sidenbanden är något mörkare i färgen men det tycker jag bara är snyggt, ramar liksom in skon :)

• moonlightgirl
    Vingabrud skrev 2012-01-30 09:35:47 följande:
    moonlightgirl : Ja , jag har fått hem dom och dom är helt ok att gå i, men behöver nog gå in dom lite innan bara :) Där fram där dom går ihop igen sitter dom bra och inte så långt fram att tårna börjar synas heller. Mina är inte helt vita utan ivory och kanten på skorna samt sidenbanden är något mörkare i färgen men det tycker jag bara är snyggt, ramar liksom in skon :)
    Åååå vad roligt att höra, vill verkligen ha den skon men oroar mig är att få till allt när man måste maila dem och skriva på engelska. Tänkte bara på så att man inte skriver fel. Jag är duktig på att prata engelska men att skriva är en annan femma, har svårt ibland att få till det på svenska då jag är dyslektiker så på engelska är det värre. Men har en kompis som är duktig på det så jag ska be om hennes hjälp.
  • moonlightgirl

Vingabrud: ja det håller jag med om att det låter snyggt. vad sa du att du ville ha för färg på kanten runt om och på banden??

• Vilse
    Tips: Vill man ha hem sina skor snabbt - så ska man inte glömma att betala dem! Cool Här gick jag i godan ro och väntade på dem - så var man tydligen tvungen att gå in via paypal och godkänna lite till haha (har bara handlat via ebay innan och där kommer man ju automatiskt till den sidan efter vunnen auktion)

Men men, fick i varje fall svar nu med på leveranstid. 15-18 dagar tar det att få hem skorna (ja, efter det att de är betalda då Flört)
  • Aprilbruden

Till KirsiLaa: har du fått dina röda skor?? Hur röda var de i färgen, lite ljust skarpröda som på bilden eller rödare djupare i färgen??

Har också förälskat mig i dem och de är ju riktigt billiga!!

• KirsiLaa
    Aprilbruden skrev 2012-02-13 22:10:47 följande:

Till KirsiLaa: har du fått dina röda skor?? Hur röda var de i färgen, lite ljust skarpröda som på bilden eller rödare djupare i färgen??

Har också förälskat mig i dem och de är ju riktigt billiga!!

Ja! Jag fick hem dem igår, och de är helt perfekta! Något ljusare i färgen än jag förväntade mig (sannolikt för att jag bara mindes fel), men alldeles underbara för det. :) 

Svar på tråden Melodyshoes.com?