• KirsiLaa

Melodyshoes.com?

Jag har hittat världens snyggaste skor på melodyshoes.com och har mailade dem om prisuppgift. Nu fick jag till svar att de behövde veta min strl och min paypal-adress, men ingen prisuppgift så den fick jag be om igen. 

Jag vet inte riktigt vad som menas med paypal-adress (eller hur paypal egentlige fungerar mer än att man kan lägga över pengar där och betala saker med), men jag får lite dåliga vibbar när de ber om adressen adressen sådär.

Är det någon som har erfarenhet av Melodyshoes?  

• Svar på tråden Melodyshoes.com?
  • KirsiLaa
    Tokig skrev 2012-01-27 10:43:53 följande:
    Ahhh det är ju "mina" skor ju!!! :) Väntar också på leverans från Melodyshoes nu.
    Blir så nyfiken, vad ska du ha för klänning? Blommor etc?
    Åh, berätta sen hur de är i storleken och så! :) Jag har inte besällt mina ännu, då jag har en massa frågor jag väntar på svar på. 

Jag ska ha en röd klänning (om den går att fixa till dvs) och vita kallor i buketten. Har inte bestämt mig för om det blir en rak eller droppformad bukett.

Vad har du valt för "tillbehör" till skorna? :) 

• KirsiLaa
    Vilse skrev 2012-01-27 10:55:17 följande:
    Är där någon av er som haft kontakt med melody senaste veckan?
    Har mailat om prisförfrågan, men har inte fått något svar.
    Jag fick maila dem två gånger innan jag fick svar. Den prisuppgift jag fick på de röda skorna är 55 $ inkl. frakt. 
  • KirsiLaa
    sollan skrev 2012-01-27 11:56:49 följande:
    Fast kanske är så enkelt att du bara försökt gå in på deras sida genom TS länk och då funkar de inte för hon glömt    .hk   på slutet  Flört
    Ja, se där. Det glömde jag ju. :) 
  • Tokig

Jag betalade 55 USD, ca 370 kr för mina. Skickade mins exakta mått så jag hoppas det blir bra. Min tanke är att ha mina röda skor till en vit lång spetsklänning o knallgul brudbukett. På kvällen/festen kommer jag byta till en kort partyklänning så att skorna verkligen syns!

• Vilse

Är det någon som vet hur lång leveranstid de brukar ha?

Jag har just beställt, men glömde visst fråga Drömmer

Jag har bett dem göra en "egen design" (dvs inte ett par skor de brukar göra), så får hoppas de blir bra :D
    Dessa kommer det bli: www.brandosa.co.uk/perfect/lily-wht/a15304
    I ivory och bara 5 cm klack.

Hoppas Hoppas det blir bra Skrattande

• Styrka
    Vilse skrev 2012-01-29 10:46:17 följande:

Jag har bett dem göra en "egen design" (dvs inte ett par skor de brukar göra), så får hoppas de blir bra :D

Åh! De var ju underbara!! Men kan man alltså önska sig specialbeställningar från Brandosa.co.uk? Ändra klackhöd etc? Det var ju supernyheter! Hur går man tillväga?
    Det verkar vara samma kedja som Brandos.se, kan man möjligen lämna in önskemål till Brandos oxå då?
  • Styrka
    Vilse skrev 2012-01-27 10:55:17 följande:
    Är där någon av er som haft kontakt med melody senaste veckan?
    Har mailat om prisförfrågan, men har inte fått något svar.

Eller nu läste jag nogrannare, har dutagit bilden från Bradosa och mailat den till Melodyshoes för att få dem som du vill ha dem? Lite som Kinaklänning-principen? Det vore ju en idé... Vad får du betala för det? *nyfiken*
    Tack för tipset!
  • Vilse
    Styrka skrev 2012-01-29 11:12:27 följande:

Eller nu läste jag nogrannare, har dutagit bilden från Bradosa och mailat den till Melodyshoes för att få dem som du vill ha dem? Lite som Kinaklänning-principen? Det vore ju en idé... Vad får du betala för det? *nyfiken*
    Tack för tipset!
    Precis! :) Bild från Bradosa och Meloddyshoes gör dem.
    55 USD ink frakt kostar det, så heeeelt överkommligt även om de inte blir bra Skrattande

Men jag hoppas de blir rikigt bra - för jag älskar orginalskorna, men med de klackarna kommer jag inte kunna gå en hel dag (eller för den delen utanför kyrkan - singel över allt....)

Hoppas skorna kommer riktigt snabbt - när de väl kommit hem är det dax att beställa klänning Skrattande
  • Styrka
    Vilse skrev 2012-01-29 19:10:32 följande:
    Precis! :) Bild från Bradosa och Meloddyshoes gör dem.
    55 USD ink frakt kostar det, så heeeelt överkommligt även om de inte blir bra Skrattande

Men jag hoppas de blir rikigt bra - för jag älskar orginalskorna, men med de klackarna kommer jag inte kunna gå en hel dag (eller för den delen utanför kyrkan - singel över allt....)

Hoppas skorna kommer riktigt snabbt - när de väl kommit hem är det dax att beställa klänning Skrattande
    Skiiitbra idé, tusen tack för tipset!
    Hur lång leveranstid är det?
  • Vilse
    Styrka skrev 2012-01-29 20:01:27 följande:
    Skiiitbra idé, tusen tack för tipset!
    Hur lång leveranstid är det?
    Om du kollar några inlägg upp så ser du att jag frågade just det Flört
Svar på tråden Melodyshoes.com?