• KirsiLaa

    Melodyshoes.com?

    Jag har hittat världens snyggaste skor på melodyshoes.com och har mailade dem om prisuppgift. Nu fick jag till svar att de behövde veta min strl och min paypal-adress, men ingen prisuppgift så den fick jag be om igen. 

    Jag vet inte riktigt vad som menas med paypal-adress (eller hur paypal egentlige fungerar mer än att man kan lägga över pengar där och betala saker med), men jag får lite dåliga vibbar när de ber om adressen adressen sådär.

    Är det någon som har erfarenhet av Melodyshoes?  


  • Svar på tråden Melodyshoes.com?
  • Vingabrud

    Hej ! Jag har beställt mina brudskor på Melodyshoes och jag är supernöjd !! Jag var oxo lite förvirrad i början för jag hade aldrig beställt på detta sätt förut. Men jag mailade och ställde frågor (även om dom kändes som lite dumma frågor) så tillslut fick jag kläm på det och henne jag mailade med på Melody svarade alltid fort och var väldigt trevlig.Ang. Paypal konto så går man in på paypals hemsida och gör ett konto där sen för man över pengar dit från tex internet banken och sen uppger du din mailadr som du använder på paypal kontot , då dras pengarna därifrån till Melody sen. Kändes väldigt seriöst och tryggt alltihop och skorna var precis som jag ville ha dom och dom passade exact, man skickar ju sina fot mått till dom när man beställer.


    Lycka till !!


     

  • KirsiLaa

    Okej, det låter ju bra. Jag ska nog beställa de skorna jag hittade. Måste bara vänta på karlens lön. :D


  • Vingabrud

    Mina brudskor :)


    Det tycker jag du ska göra :) vilka skor är det du hittat , lite nyfiken bara ? :) Så här ser mina ut

  • KirsiLaa

    Det är dessa, som det fanns en länk till i något inlägg här. :) Supersnygga och precis min stil! 



  • KirsiLaa

    Dina var ju jättefina! Jag gillar att de har ett utbud med skor som knappt går att få tag på här, eftersom det inte är på modet. Jag tycker att alla skor i butikerna är med 58 cm klack, 20 cm platå och öppen tå. Inte riktigt snygga mao. 

  • Tokig
    KirsiLaa skrev 2012-01-20 16:12:24 följande:
    Det är dessa, som det fanns en länk till i något inlägg här. :) Supersnygga och precis min stil! 


    Ahhh det är ju "mina" skor ju!!! :) Väntar också på leverans från Melodyshoes nu.
    Blir så nyfiken, vad ska du ha för klänning? Blommor etc?
  • Vilse

    Är där någon av er som haft kontakt med melody senaste veckan?
    Har mailat om prisförfrågan, men har inte fått något svar.

  • sollan

    Jag vart precis in på deras sida och kollade skor som så många gånger innan så jo deras sida funkar visst.Skrattande

    Fast kanske är så enkelt att du bara försökt gå in på deras sida genom TS länk och då funkar de inte för hon glömt    .hk   på slutet  Flörtwww.melodyshoes.com.hk


    Blivande vårbrud
Svar på tråden Melodyshoes.com?