• Äldre 19 Jan 11:01
    17349 visningar
    79 svar
    79
    17349

    Röd är Kärlekens färg! Tävla och vinn fint pris!

    Nu är det dags att tävla igen! Solig

    Kärlek och bröllop går hand i hand och vilken färg förknippar vi inte allra mest med kärlek om inte RÖTT!
    Hjälp oss fylla tråden med bilder i KÄRLEKENS färg och ha chansen att vinna en läcker bok!

    Så här tävlar du:
    Ladda upp en bild i tråden.
    Bilden ska gå i rött men kan porträttera vad som helst.
    En röd ros?
    En röd katt?
    Ett rött läppstift eller varför inte en läcker röd kudde?
    Du bestämmer motivet och vårt enda krav är att den ska gå i rött.

    Du får ladda upp hur många bilder du vill!

    Vi tävlar ut 10 läckra och inspirerande böcker från Bonniers Förlag!
    Boken heter "Desserter med stil" och är skriven av Daniel Roos.
    En bok med tips, recept och smarta lösningar och som kort och gott får munnen att vattnas!



    Tävlingen pågår t.om onsdagen 25/1 och vinnarna meddelas i tråden torsdagen den 26/1
    Vinnare utses av en jury.

    Lycka till! Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:21
    OBSERVERA!

    Det framgick inte klart i trådstarten men du måste själv ha tagit fotot.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 11:08
    Hejsan!

    Eftersom att det uppstod förvirring kring vilka bilder som var okej att tävla med har vi beslutat att göra ett undantag och låta tävlingen fortsätta en vecka till.
    Vi vill självklart att alla ska möjlighet att tävla och visa upp sina fina bilder

    Tävling kommer att avslutas 1/2 och vinnarna kommer att presenteras 2/2.

    Du får tävla med hur många bilder du vill!
    Det måste vara en bild som du har upphovsrätten till.

    Lycka till och fortsätt ladda upp bilder!
  • Svar på tråden Röd är Kärlekens färg! Tävla och vinn fint pris!
  • Susann­eJoh
    Äldre 19 Jan 11:45
    #11
    Forumvärd skrev 2012-01-19 11:21:16 följande:
    Det såg gott ut!
    Vad är det för sort?
    Redlove Era
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • aniara
    Äldre 19 Jan 11:47
    #12

    Jag undrar som Daniiel om det ska vara bilder man tagit själv? Som det är nu uppskattar jag att hälften av bilderna hittills är egentagna (kan ha fel). Det skulle vara bra att veta om man ska googla eller leta bilder i sina egna gømmor.

  • Äldre 19 Jan 11:51
    #13

    Jag tar två till...
    En bild på oss framför ett genuint dalarött hus på vår dag


  • Äldre 19 Jan 11:52
    #14

    Och ett på eldshowen...
    Notera det röda byxbenet Flört
    Färgerna här är ju också lite "off" eftersom dom är tagna utan blixt, mot en ljuskälla


  • Äldre 19 Jan 11:54
    #15
    aniara skrev 2012-01-19 11:47:58 följande:
    Jag undrar som Daniiel om det ska vara bilder man tagit själv? Som det är nu uppskattar jag att hälften av bilderna hittills är egentagna (kan ha fel). Det skulle vara bra att veta om man ska googla eller leta bilder i sina egna gømmor.
    Jag räknar med att man ska använda egna bilder. Antingen bilder på sig själv eller bilder man tagit själv eller har rättigheter till...
    Att ta någon annans bilder genom att googla på nätet känns inte helt ok om jag ska säga vad jag tycker.
    Min sista bild är en jag har rättighet till, men inte tagit själv så jag tänjer på min egen gräns där...
  • Äldre 19 Jan 11:57
    #16

    Jag väljer att kasta in en bild som jag tagit själv iaf :)



    En bild som gör mig väldigt känslosam. Det är en sån kaka med vattenfärg. Bilden är tagit efter vår dotters tredje hjärtoperation på Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus i Göteborg. Vi satt på avdelningen och målade när hon var så pass pigg att hon orkade. Plötsligt såg jag hur det i vattenfärgen såg ut som ett litet hjärta och ville föreviga det. Det var så passande tyckte jag.
  • Äldre 19 Jan 12:01
    #17


    Min älskade med vår gemensamma älskling, Eld.
  • Äldre 19 Jan 12:03
    #18


    tar en till när jag är igång
  • Äldre 19 Jan 12:22
    #19


    Nu ska jag sluta. lovar =)
  • Äldre 19 Jan 12:22
    #20
    aniara skrev 2012-01-19 11:47:58 följande:
    Jag undrar som Daniiel om det ska vara bilder man tagit själv? Som det är nu uppskattar jag att hälften av bilderna hittills är egentagna (kan ha fel). Det skulle vara bra att veta om man ska googla eller leta bilder i sina egna gømmor.
    Jag uppdaterade i TS så att det blir tydligare. Bilden måste vara ett foto som man tagit själv.
Svar på tråden Röd är Kärlekens färg! Tävla och vinn fint pris!