• daniiel

Det här med svensexa..

Jag tycker du ska prata med hans vänner om detta. Absolut, du ska inte planera svensexan bla bla bla, men, jag tycker definitivt att man måste kunna få prata med vännerna om den. Kanske fråga vad de har tänkt sig och komma med tips, tankar och idéer.

Tror du att supa sig knökfull och gå på stripklubb är något som din blivande skulle tycka var roligt? Finns det något annat du tror att han hellre skulle vilja göra?

Vill han verkligen supa till och gå på strippklubb, så låt honom göra det, men ta upp med vännerna att du vill att dom hjälper honom med taxi hem (om du vill ha hem honom). Om du tror att det finns annat han hellre vill göra, så tipsa vännerna om det. Utan att ta över någon planering, iflika bara att din blivande nämnt för dig att, vad det nu kan vara, är något han skulle vilja göra :)

Att du upplevt otrohet tidigare är väldigt tråkigt, men du måste försöka tänka (så som jag tror du gör) att det är någon annan i ditt förflutna, inte din blivande. Att människor ibland dricker mer än de tänkt och brukar göra, samt att de då kanske gör saker de annars inte hade gjort, stämmer ju, tyvärr. Du måste helt enkelt försöka lita på din blivande, för vad det än gäller, så är ju tillit i ett förhållande A och O anser jag.

Svar på tråden Det här med svensexa..