• isen1981

Bröllop 2 Juni 2012

Någon annan som har bokat samma datum?   Hjärta

• Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012
  • Emma84
    LinnéaJonathan skrev 2012-03-17 10:44:19 följande:
    Haha då tänker vi lika då! Glad Och har man en sån ask som du har köpt så är det ju inte jätteviktigt ändå vad som ligger i för det roliga är ju asken i sig!
    Ska kolla in den sidan, tror faktiskt att jag har missat den (tro det eller ej) Flört

Ja ljusrosa skor skulle ju funka, det är fint till vitt. Men samtidigt är det ju så himla snyggt med en vit sko, så jag ångrar mig inte såå mycket faktiskt. Glad

Jadu, det där festhäftet.... Har faktiskt inte jobbat så mkt mer med det, är i och för sig nästan helt klar, bara beskrivningarna av gästerna som ska in.
    Jag har faktiskt gjort en fuling och "snott" en jättefin text på rim, vet inte om det var här jag hittade den eller vart det var... Men den går såhär:

Vi vet inte hur vi med ord ska förklara
    hur glada vi är att ni ville närvara,
    under denna vår bröllopsdag,
    då det blivit ett VI av ett Du och ett Jag.
    Efter månader av planering.
    (då vi båda emellanåt fått ändra vår mening)
    så har vi nu sagt ja inför prästen,
    och det enda som återstår är festen!

Tyckte att den var så himla gullig och sen så blir det lite roligt av det hela liksom!
    Hu går det för dig då? Är du klar med alla dina beskrivningar nu?

Nu har jag köpt skor! Vita med kilklack och två remmar om vristen. Ca 6 cm höga. Känns jättebra, och tack vare remmarna (och kilklacken givetvis) är de superlätta att gå med!

Smart rim! Bröllopstorget är bra - på många sätt!
    Kul att folk delar med sej av sina idéer och tankar!

Njae, nästan alla beskrivningar är klara - dock är ju det en vecka kvar på OSA:t ännu. Ca 4 st som inte svarat ännu. (Alla har tackat ja, ingen nej! Kul) Hur ligger ni till? Har ni några eftersläntrare som inte svarat ännu?

• scochjt

Hej, tänkte jag hoppar in här. Även jag blir fru den 2 juni :) har inte läst alla inlägg, men kul om vi följs åt sista tiden. Frågan är säkert ställd tidigare. Men vart kommer ni ifrån? Själv bor jag i borås

• Emma84
    scochjt skrev 2012-03-22 18:17:26 följande:
    Hej, tänkte jag hoppar in här. Även jag blir fru den 2 juni :) har inte läst alla inlägg, men kul om vi följs åt sista tiden. Frågan är säkert ställd tidigare. Men vart kommer ni ifrån? Själv bor jag i borås
    Haha, frågan är faktiskt inte ställd tidigare... Jag bor i Alingsås, så ganska nära dej med andra ord
    Hur ligger ni till med planeringen?
  • Imke1977

Hej hej Ja nu är det inte länge kvar ju!!!

Jag kommer från Gävle och vi gifter oss i soldathemmet.

• moonlightgirl
    Jag bor i Loftahammar utanför Västervik.
  • Spolan

Jag bor i Stockholm, men vi gifter oss i Torekov den 2 juni...

• LinnéaJonathan
    Emma84 skrev 2012-03-22 17:26:12 följande:

Nu har jag köpt skor! Vita med kilklack och två remmar om vristen. Ca 6 cm höga. Känns jättebra, och tack vare remmarna (och kilklacken givetvis) är de superlätta att gå med!

Smart rim! Bröllopstorget är bra - på många sätt!
    Kul att folk delar med sej av sina idéer och tankar!

Njae, nästan alla beskrivningar är klara - dock är ju det en vecka kvar på OSA:t ännu. Ca 4 st som inte svarat ännu. (Alla har tackat ja, ingen nej! Kul) Hur ligger ni till? Har ni några eftersläntrare som inte svarat ännu?

Åh, snyggt med kilklack! Skönt att du har hittat skor, själv går jag och velar om mina skor, om de är för höga eller ej... Får kolla lite till! Vart hittade du dem? Ska du ha samma skor hela kvällen eller har du med dig ombyte?

OSA:t är som det var innan, samma folk som inte svarat än... Men som sagt, en vecka har de på sig, sen får vi se hur det blir! 
  • LinnéaJonathan
    moonlightgirl skrev 2012-03-20 19:40:46 följande:
    Min syster kom med en idé om att vi ska skriva namnen på små fina stenar o den idén gillade vi, vi tyckte att det passar in o ha det som lite dekoration då våran festlokal som vi ska vara i är i en gammal ladugård som är omgjord till festlokal.
    Jag såg bilder från ett bröllop med sådana stenar och det var jättefint! Glad
  • LinnéaJonathan
    Hej!

Kul, inte långt kvar nu! Glad

Jag bor i Norrköping.
    Frågar som Emma84, hur går det med planeringen? 
  • LinnéaJonathan
    Imke1977 skrev 2012-03-21 08:48:39 följande:
    Jag letar oxå efter mallar på placeringskort. Någon som vet?
    Vad för sorts mall? Fjärilsmall eller något annat?
    Ifall det är fjärilsmallen du vill ha så tror jag att jag såg det här på BT, sök i kategorierna så hittar du dem säkert! Glad

Svar på tråden Bröllop 2 Juni 2012