Bröllop 2 Juni 2012
Någon annan som har bokat samma datum?
Någon annan som har bokat samma datum?
Nu har jag köpt skor! Vita med kilklack och två remmar om vristen. Ca 6 cm höga. Känns jättebra, och tack vare remmarna (och kilklacken givetvis) är de superlätta att gå med!
Smart rim! Bröllopstorget är bra - på många sätt!
Kul att folk delar med sej av sina idéer och tankar!
Njae, nästan alla beskrivningar är klara - dock är ju det en vecka kvar på OSA:t ännu. Ca 4 st som inte svarat ännu. (Alla har tackat ja, ingen nej! Kul) Hur ligger ni till? Har ni några eftersläntrare som inte svarat ännu?
Hej, tänkte jag hoppar in här. Även jag blir fru den 2 juni :) har inte läst alla inlägg, men kul om vi följs åt sista tiden. Frågan är säkert ställd tidigare. Men vart kommer ni ifrån? Själv bor jag i borås
Hej hej Ja nu är det inte länge kvar ju!!!
Jag kommer från Gävle och vi gifter oss i soldathemmet.
Jag bor i Stockholm, men vi gifter oss i Torekov den 2 juni...
Nu har jag köpt skor! Vita med kilklack och två remmar om vristen. Ca 6 cm höga. Känns jättebra, och tack vare remmarna (och kilklacken givetvis) är de superlätta att gå med!
Smart rim! Bröllopstorget är bra - på många sätt!
Kul att folk delar med sej av sina idéer och tankar!
Njae, nästan alla beskrivningar är klara - dock är ju det en vecka kvar på OSA:t ännu. Ca 4 st som inte svarat ännu. (Alla har tackat ja, ingen nej! Kul) Hur ligger ni till? Har ni några eftersläntrare som inte svarat ännu?