• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • MTB

Här är våra, jag är såååå nöjd =)
  • Purple

Snart dags för att börja använda vigselringen! Såå Spännande!

• erikojohanna
    sofer218 skrev 2012-09-16 10:52:44 följande:

Min vigselring, en alliansring från SOFIA (Elionore- 3,5K  www.guldbolaget.se/sofia/allians/index.php ?id=206 ). Då min förlovningsring har stenar så ville jag inte ha för mycket blingbling och då blev det perfekt med denna! Vi gav nog drygt 11 för den. 

Din förlovningsring med stenar i, är den från smycka? Heter den Elsa? Den är så himlans lik den ringen som jag ska ha som vigselring, men jag har bara set den i silver (provringen) och jag ska ha i rött guld!
  • sofer218
    erikojohanna skrev 2012-09-16 21:19:53 följande:
    Din förlovningsring med stenar i, är den från smycka? Heter den Elsa? Den är så himlans lik den ringen som jag ska ha som vigselring, men jag har bara set den i silver (provringen) och jag ska ha i rött guld!
    Min förlovningsring (som inte syns på bilden) är en egendesignad skapelse (vilket verkligen inte är så fancy som det låter) men jag bad smeden sätta i tre stenar efter mina angivelser i en vanlig ring från Schalins. Inget märkvärdigt alls men blev mkt fint med alliansringen till! 
  • MizzyE

Makens ring högst upp, min förlovningsring längst ner och min vigselring i mitten =) Alla 3 från Guldfynd.
  • LoJ
    Purple skrev 2012-08-30 19:43:13 följande:
    Riktigt snyggt!
    Tack så mycket
  • Linsan
    kitkät skrev 2012-09-18 09:57:59 följande:

Superfin ring! Påminner om min egen som jag älskar :)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012