hjälp mig hitta en grön tärnklänning!
Jag ska vara tärna i vår och ska ha en grön tärnklänning. Den ska gå i grågrönt eller mintgrönt. Nånting sånt... hjälp mig att hitta den! tacksam för alla bilder ni kan hitta!
Jag ska vara tärna i vår och ska ha en grön tärnklänning. Den ska gå i grågrönt eller mintgrönt. Nånting sånt... hjälp mig att hitta den! tacksam för alla bilder ni kan hitta!
vad för modell? Pris?
På den här sidan fanns det inte så många men jag länkar iaf... så kan du kanse peka ut någon som stämmer med någon av klänningarna.
Hmm...fattar inte varför jag inte kan infoga länkar :(
Nåja har du tex kollat på Nelly, Bonprix, Halens ?
knälång, under 500kr vore bra... den ska se fin ut men behöver inte vara någon balklänning direkt...
har googlat runt o kollat på alla ovan nämnda ställen men hittar inga bra gröna.... ingen som sett någon?
Nepp tyvärr inte :( Svår färg.
men under tusen?
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/fever-london-1097/saffron-gem-dress-201640-76/
www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/SaraKelly/_/N-f4bZ1z140tjZ1z141xe
www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/SaraKelly/_/N-f4bZ1z140tjZ1z141xe
www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Esprit-Espritdecorp/_/N-f4bZh3kZ1z141xe
www.bonprix.se/produkt/aftonklaenning-moerkgroen-923300/&sco=gr%C3%B6n&fb=0&sourcePageClick=article_style
www.halens.se/mode-kvinna-%C3%B6verdelar-kl%C3%A4nningar-70/kl%C3%A4nning-070769/base-color$320/sorting$score,Descending/paging$1,25?variantId=601419&oc=036
www.bubbleroom.se/tjej/klanningar/vibell-tunic-evergreen
www.bubbleroom.se/tjej/klanningar/nadja-dress-army-green
se.bestseller.com/vero-moda/dresses/NONGS/LSHORTDRESS/10073649,sv_SE,pd.html
Kinaklänningar finns ju alltid också. Då kan ni ju välja valfri modell i valfri färg.
Jag hade glömt bort Bubbleroom haha.
Håller med. Kina finns ju också. ebay och etc.