• Mahy

Akuthjälp med skor!

Jag har jättestora problem med att hitta skor! Jag vill inte ha en så jättehög klack max ca 4,5 cm! Jag vill ha rund tå, och stängd häl!

Jag hade beställt ett par men nu visade det sig att de inte finns i min storlek längre! Hjälp panik! Så jag behöver ett par med så kort leveranstid som möjligt!

Finns det fler butiker än Brandos, Matildasfest?

Jag behöver ALLA tips jag kan få!!!

• Svar på tråden Akuthjälp med skor!
  • Mahy
    Pebbles skrev 2012-01-04 09:28:21 följande:
    Usch vad jobbigt när det är när det kör ihop sig så nära inpå. Kikade lite, vet inte vilken färg du vill ha så kikade på vita.

www.shoestyle.se/products/pumps/056112/106129... (dock 6 cm klack)

www.shoestyle.se/products/pumps/056112/106133...
    Loves it!
    Ja det känns lite stressigt om man säger så! haha båda de skorna ska 2 av mina tärnor ha! Vi tittade på dem oxå! Men känns lite trist att ha samma som tärnorna!

Men allt har väl gått för bra fram tills nu! Nån setback måste man väl ha :/
  • MrsSilfverblad2b
    Mahy skrev 2012-01-04 09:24:32 följande:
    Tack! Nu känner jag mig lite lugnare! Hade som jag tidigare skrivit beställt ett par från min bröllopsbutik i där jag köpte min klänning! Men helt plötsligt ringde de igår och berättar att mina inte finns längre!!! Plus att underkjolen jag beställt var fel! Säljaren skickade fel storlek och fel kjol! Ahhh! Allt som gick så smidigt bara puff borta suck!
    Oj, typiskt!! Men det där med underkjolen måste de ju lösa för dig! Tråkigt med skorna också, så trist när man har bestämt sig och så bara; nähä.

För mig har all planering också flytit på hur bra som helst FÖRUTOM klänningen! Har provat säkert 100 klänningar och inte gillat en enda.... men så igår, Poff! Där var den. Hur lycklig som helst! Ingen vanlig 4 månaders leveranstid heller utan jag fick den direkt! Med det ville jag säga att allt löser sig förr eller senare, ibland måste man ha lite is i magen.
    12-05-12
  • Lommila1
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-01-04 08:58:49 följande:
    Vill du ha klassiska brudskor kanske dansshopen.nu är ett alternativ?

Heppo.se har både vanliga pumps och brudskor, sen finns ju alltid de vanliga butikerna Dinsko, Nilson, Scorett. De har ju börjat med nätbutiker också. Sen har du nelly.se och bubbleroom.se. Vagabond har också en nätshop: vagabond.com

Ja, det var några tips iaf! Är bröllopet snart? Om du har lite tid på dig vet jag att många har beställt härifrån www.etsy.com/shop/Parisxox?ref=seller_info och är jättenöda. Där kan du bestämma klackhöjd, färg och modell själv.

Lycka till!
    12-05-12
    Vet du nån annan här på forumet som har beställt från etsy/parisxox? jag har beställt men inte sett någon annan-vore roligt att se vad andra har fått hem
  • MrsSilfverblad2b
    Lommila1 skrev 2012-01-04 13:15:30 följande:
    Vet du nån annan här på forumet som har beställt från etsy/parisxox? jag har beställt men inte sett någon annan-vore roligt att se vad andra har fått hem
    Jag har sett lite inlägg här och där med folk som rekommenderar sidan. Har ingen aning om namnen dock, kanske är det dina inlägg jag sett!

Blev du nöjd? Vad fick du betala? Hur snabbt fick du dem?
    12-05-12
  • Lommila1
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-01-04 14:12:00 följande:
    Jag har sett lite inlägg här och där med folk som rekommenderar sidan. Har ingen aning om namnen dock, kanske är det dina inlägg jag sett!

Blev du nöjd? Vad fick du betala? Hur snabbt fick du dem?
    12-05-12
    Jag hittade länken dit här på BT så nån annan borde ju nog iaf tänkt beställa därifrån men jag har inte sett nån anna som verkligen beställt, men det finns ju 100000 inlägg här så man kan ju lätt missa nån!
    Jag är jättenöjd med mina skor! och försäljaren var jätte trevlig o hjälpsam. Om man ser på hennes etsy referenser så verkar många blivit jättenöjda.. Skorna blev lite på 900kr, så inte de billigaste, men jag tyckte de var värt dem... Sen var hon så snäll och skrev ett fejk kvitto på att de kostat typ 45 $ så att jag inte skulle behövt tulla så mycket, men som tur var fastnade de itne i tullen:) Minns inte hur länge det tog att få dem, tror det stod 6 v på hennes sida men inte tog det så länge, 3-4 v kanske
  • BettyBoop

www.asos.com har mycket fina skor i olika varianter. Kanske inte de mest klassiska brudskorna förståss, men om du känner att du redan tittat på det mesta här hemma, så kan det kanske vara något?  Utbudet är enormt! De skickar från England så inga tullavgifter och de brukar leverera snabbt.

• Jossen

Etsy? Vad är det? Jag har varit inne på sidan men är trött och blir nästan ordblind med engelska på datorn;)

Är det som tradera typ eller är det en verklig skohandel! För fyyy så fina skor!

• Mahy

Hej! Tack för alla råd! Nu har jag beställt ett par skor från etsy :) Snabbfrakt så de ska vara här inom 3 veckor...så håll tummarna! Bara de kommer innan den 11!!

• Mahy

Jag beställde de här fast i mer ljus rosa!

Svar på tråden Akuthjälp med skor!