• Tinzi

Svart/vit näbbklänning?

Någon som vet vart man hittar en inte för dyr (under 400 svart/vit näbbklänning i stl. 110 ca?

Helsvart lr helvit ok med.

Har letat ÖVERALLT känns det som...

• Svar på tråden Svart/vit näbbklänning?
  • elizabeth

Det finns en fin klänning på Lindex som är vit med svart spetts över.

• Tinzi
    elizabeth skrev 2012-01-02 18:49:15 följande:
    Det finns en fin klänning på Lindex som är vit med svart spetts över.
    asså? har letat där men ej hittat varken i butik lr på nätet, längesedan du såg den?
    1700tal skrev 2012-01-02 18:35:44 följande:
    Kollat ebay?
    *letar & letar* hehe
  • elizabeth

Jag såg den idag på Lindex här i Helsingborg.

• Tinzi
    elizabeth skrev 2012-01-02 18:58:00 följande:
    Jag såg den idag på Lindex här i Helsingborg.
    Jaha, ok får kolla igen då :) Minns du stl lr pris? :)
  • daniiel

Den har jag också sett på Lindex, men den finns inte längre kvar. Det är nog bara vissa butiker som har kvar några få exemplar av den. Lindex har ju haft väldigt många fina klänningar, men just nu verkar det vara rätt tomt.

Denna, vita i satin med svarta prickar, är ju dock rätt söt :)
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/EllosKids/_/N-f4bZ1z128ggZ1z141xe

Denna är helsvart, men det skulle ju vara fint med en vit underkjol eller strumpbyxor och en vit bolero kanske.
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-f4bZ1z13zxaZ1z141xe

Halens är ju så knepig att länka till, kanske det funkar. Söt, heltsvart klänning. Även denna kan ju bli fin med en vit bolero och vita strumpbyxor. De hade fina boleros till barn på Halens också.
    www.halens.se/mode-barn-tjejkl%C3%A4der-storlek-86-122-%C3%B6verdelar-3341/kl%C3%A4nning-067794/base-color$200,220/sorting$score,Descending/paging$1,25?variantId=982777&oc=036

Även denna helsvart.
    nelly.com/se/tjej/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar/minymo-100161/dia-10-dress-8526-14/

En helvit klänning.
    nelly.com/se/tjej/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar/jocko-100162/nina-dress-6912-1/

Alternativet kinaklänning finns ju också.

• Fiaa

Jag köpte den från lindex, mycket fin! Till råga på allt så var det 50% också.. Det var strax innan julen vill jag minnas :)

• daniiel
    Sara 120707 skrev 2012-01-02 20:59:07 följande:

Det finns ju annars jättesöta begagnade klänningar. Oftast bara använda en eller två gånger

www.tradera.com/underbar-festklanning--auktio...

www.tradera.com/ny-nabb-prinsessklanning-p-19...

www.blocket.se/halland/Vacker_klanning_379184...

Den svartvita i tradera och blocket annonserna där hade min dotter, dock i rosa och vitt, på vårt bröllop. En helt fantastiskt underbart fin klänning! :D
  • Tinzi
    Chicita skrev 2012-01-02 19:59:20 följande:
    Nelly har en del, men dom verkar ligga på 499:- de flesta...
    nelly.com/se/tjej-liten/kl%C3%A4der/kl%C3%A4n...#colors=7,8&page=1&hits=36&sort=

Cellbes hade en vit (billig också)
    www.cellbes.se/barn-ungdom-barn-tjej-%C3%B6ve...$1,25?oc=036
    Den på Cellbes hittar jag inte :(
    daniiel skrev 2012-01-02 20:02:56 följande:
    Den har jag också sett på Lindex, men den finns inte längre kvar. Det är nog bara vissa butiker som har kvar några få exemplar av den. Lindex har ju haft väldigt många fina klänningar, men just nu verkar det vara rätt tomt.

Denna, vita i satin med svarta prickar, är ju dock rätt söt :)
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tuniko...

Denna är helsvart, men det skulle ju vara fint med en vit underkjol eller strumpbyxor och en vit bolero kanske.
    www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tuniko...

Halens är ju så knepig att länka till, kanske det funkar. Söt, heltsvart klänning. Även denna kan ju bli fin med en vit bolero och vita strumpbyxor. De hade fina boleros till barn på Halens också.
    www.halens.se/mode-barn-tjejkl%C3%A4der-storl...$200,220/sorting$score,Descending/paging$1,25?vari antId=982777&oc=036

Även denna helsvart.
    nelly.com/se/tjej/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar...

En helvit klänning.
    nelly.com/se/tjej/kl%C3%A4der/kl%C3%A4nningar...

Alternativet kinaklänning finns ju också.
    Gillade den helsvarta från Ellos fär faktiskt :)
  • Tinzi
    daniiel skrev 2012-01-02 21:31:01 följande:
    Den svartvita i tradera och blocket annonserna där hade min dotter, dock i rosa och vitt, på vårt bröllop. En helt fantastiskt underbart fin klänning! :D
    Min favorit! SKa buda på Tradera där, en del i utgångspris, men blir nog så ändå för den var sååå fin!
  • daniiel
    Tinzi skrev 2012-01-02 22:15:08 följande:
    Min favorit! SKa buda på Tradera där, en del i utgångspris, men blir nog så ändå för den var sååå fin!
    Den är verkligen jättefin :) Hade först tänkt köpa en i svart och vitt till dottern, men hon ville hellre ha rosa, så då fick det bli så :) 129kr, om du får den för det, så är det ju rätt bra pris ändå. De kostade 299kr nya om jag inte minns helt tokig och är den bara använd en gång, så är den nog i bra skick :)
  • Lucky Heart

Det finns en vit näbbklänning med svart band i midjan på köp/ sälj här på Bröllopstorget. Tror att den var i storlek 110...

• Tinzi
    Lucky Heart skrev 2012-01-02 22:37:20 följande:
    Det finns en vit näbbklänning med svart band i midjan på köp/ sälj här på Bröllopstorget. Tror att den var i storlek 110...
    Ja, såg den nu taCK!
  • Chicita

Men vad skumt... hela mitt inlägg försvann.
    Jag förklarade hur du skulle hitta klänningen på Cellbes.

Surfa in på cellbes.se välj barnkläder och klänningar/ toppar. Tror bilden hamnar längst ner till höger då.
    Det är nån "änglaklänning" med avtagbara vingar. Och bara man tar av vingarna så ser det ju ut som en vanlig klänning Glad

Sen måste jag ju säga att dom där svartvita klänningarna på Tradera var jättefina. Något att satsa på fakiskt om dom inte blir för dyra Solig

• Tinzi
    Chicita skrev 2012-01-03 13:04:39 följande:
    Men vad skumt... hela mitt inlägg försvann.
    Jag förklarade hur du skulle hitta klänningen på Cellbes.

Surfa in på cellbes.se välj barnkläder och klänningar/ toppar. Tror bilden hamnar längst ner till höger då.
    Det är nån "änglaklänning" med avtagbara vingar. Och bara man tar av vingarna så ser det ju ut som en vanlig klänning Glad

Sen måste jag ju säga att dom där svartvita klänningarna på Tradera var jättefina. Något att satsa på fakiskt om dom inte blir för dyra Solig
    ah, men däför jag inte hittade den, fattade nada:) ska dock köra på den svartvita där :)
  • Chicita
    Tinzi skrev 2012-01-03 19:06:53 följande:
    ah, men däför jag inte hittade den, fattade nada:) ska dock köra på den svartvita där :)
    Det gör du rätt i Skrattande
Svar på tråden Svart/vit näbbklänning?