• kaju

Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!

Vi har rätt så bra koll vad vi vill ha för musik i kyrkan, men kan inte bestämma oss för utgångsmusik. Då vill vi ha en låt med fart i, men som ändå handlar om kärlek. Min sambo har föreslagit Kiss - I was made for lovin´ you. Jag tycker refrängen är lite enformig. Har ni något annat förslag? Please, hjälp oss!!!

• Svar på tråden Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!
  • Dolly P
    lilja skrev 2012-01-10 21:28:45 följande:
    Vi kommer ha The Monikers "Oh my God"!
    Tycker texten är klockren. :))
    * 21 juli 2012 *
    haha ja den är ju klockrenSkrattande
  • kaju

Nu är min m2b inne på Hearts on fire med Brian Adams. Jag gillar den. Annars är The Moniker Oh my god en go låt, men jag tror inte att jag får igenom det förslaget. Fler idéer?

• kaju

Har precis pratat med den kantor vi ska ha. Det är en ung tjej som gärna vill försöka spela på orgel den låt vi kommer fram till. Det känns kanonbra!Skrattande Låter det inte ok på orgel, så kör vi med cd.

• Triton77

När vi gifte oss i somras så gick vi tu till bröllopssången ur Trolltyg i tomteskogen, "vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllopsfest"

• Tokig
    Triton77 skrev 2012-01-18 19:41:00 följande:
    När vi gifte oss i somras så gick vi tu till bröllopssången ur Trolltyg i tomteskogen, "vi gör oss klara för ett bröllop, det blir en la di da da dagen lång bröllopsfest"
    Jag har letat som en tok efter den? Du råkar inte ha den som ljudfil som du kan dela med dig av?
  • drömmer
    Triton77 skrev 2012-01-18 19:41:00 följande:
    HAha åh då hade mina barn dansat som tokar !! Undrar också om du kan dela med dig?
  • Triton77

Tokig och Drömmer:

Ursäkta att jag inte har svarat...har varit bortrest och inte kollat här på länge!

Jag har den på cd-skiva instrumental.

• Toktjejen

Ni vet Låten: Snart är han här: Med Sarek den som är så vacker att lyssna på och så kärleksfull.... Visst skulle den passa perfekt när man tågar in i kyrkan och min make står vid altaret och väntar på mig.... Va tycker ni ???? Å sen ha en annan musik när man tågar ut ur kyrkan.....

Va tror ni om det ?????

• Allmylove

Vi ska ha We go together från Grease!

Svar på tråden Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!