• kaju

Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!

Vi har rätt så bra koll vad vi vill ha för musik i kyrkan, men kan inte bestämma oss för utgångsmusik. Då vill vi ha en låt med fart i, men som ändå handlar om kärlek. Min sambo har föreslagit Kiss - I was made for lovin´ you. Jag tycker refrängen är lite enformig. Har ni något annat förslag? Please, hjälp oss!!!

• Svar på tråden Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!
  • AndroSid

Jag tänker direkt på Queen och Don't stop me now... Glad
    Annars, hm... Får återkomma lite senare till det, ska konsultera sambon.

• kaju

Tack för tipset! Den skulle vara häftig att ha i kyrkan. Kom gärna med fler förslag. Är tacksam för allt.

• annapanna88

Vi funderar på att ha "The moment I met you" med Vincent...

• AndroSid

What I like about you

I'll be there for you

(seg i starten, men lite mer tempo sedan)

High on you

Nu blir det typ bara åttiotalslåtar från mig... Men still Flört

• nuså

Vi funderar på den här =)

Underbart band, om ni inte hört dem! 

• lillzan

vi ska nog ha den här:

">

vill också ha nått roligt fartfyllt när vi går ut. :)

• sofiasmamma

Rolig tråd, ska fundera om jag kan komma på ngt bra tips.
    Vi ska ha Delsbo brudmarsch efterom jag har Hälsingeanknytning, den är det bra med fart i, men det är väl inte riktigt vad ni är ute efter... Skrattande

• Dolly P

Härlig tråd. Vi vill också ha något fartfyllt när vi går ut. Vi hade tänkt ha i was made for loving you, men nu ska vi ha den som solo sång under vigslen istället.

• Ekorren

A'int no mountain high enough - Marvin Gaye. Vi kommer att dö samtidigt - Säkert!. Love you till the end - The Pogues. Kärlekens alla färjor - Detektivbyrån. Lite blandat, men jag tycker alla skulle passa som utgångsmusik. Själv funderar jag starkt på den låten med Detektivbyrån :)

• Snurpelina

Ekorren, ska ni ha ett band som framför er utgångslåt eller tänker ni er ett orgel-arrangemang?

Svar på tråden Hjälp oss att hitta rätt utgångsmusik!