Inlägg från: Vickymb |Visa alla inlägg
  • Vickymb

"Mitt stora feta syrianska bröllop" (tv-program)

Min syrianska kompis hade 450 gäster på sin förlovning och ca 1100 på sitt bröllop.....för en svenne banan som mig var det en otrolig upplevelse. Hennes pappa har mycket pengar och jag fick lite den känslan att priset hade inte så mycket betydning när det gällde hans enda dotters bröllop. Förlovningen gillade jag bättre för den var lite mer personlig än bröllopet för det var så sjuuuuukt många människor....hälften kännde hon inte men så är det bara...men jag gillar det, det var ett underbart KAOS av underbara männsikor, mat och musik och två oförglömmliga kvällar =)

Jag bor inte i Sverige mer och kan därför inte se TV3 men det vore kul och se...=)

• Vickymb

Och smycken....bruden eller den förlovade flickan får ofa smycken och då snackar vi smycken....inte något litet halsband från guldfynd utan sjukt vackra och dyra smycken.
    På min kompis förlovning satte de andra kvinnorna snycken om hennes hals, arm, och på hennes fingrar så otroligt mycket att hon fick "ta av sig" smyckerna fyra gånger för att nya skulle på....seriöst hon liknande en julgran...ha ha ha. En liten säkring för kvinnan om något inte går som det skal fick jag reda på....det mesta hamnar ju i bankfacket....men rolig att se på om man inte har sett liknande förr =)

• Vickymb
    AnnelieK skrev 2011-11-14 22:52:02 följande:
    Gå in på www.tv3play.se (Program A-Ö-->Mitt stora...) Där kan man se alla program gratis =)
    Tack...fan vad kul nu ska jag se...=)
Svar på tråden "Mitt stora feta syrianska bröllop" (tv-program)