Vad har ni för färgtema och när gifter ni er?
Som rubriken lyder är min fråga vad ni har för färgtema och vilken månad ni gifter er.
Som rubriken lyder är min fråga vad ni har för färgtema och vilken månad ni gifter er.
V gifter oss i september och har färgtema vinrött/vitt och ifall vi ska ha dekorationer så kommer vi ha pussklockor och vinröda och vit roseblad annars så gör sig lokalen bra utan en massa dekorationer med
Vi gifter oss den 16 juni 2012 och kommer ha vitt, olika typer av rosa samt lite svart ( typ tärnklänningarna) från början var det vitt, ljusrosa och ljusgrönt som gällde men jag blev helt plötsligt "allergisk" mot för mycket puttinutt! ;) och absolut inget rött.. Jag personligen gillar inte det :)
Vad ska ni ha för dekorationer? Diamanter? rosenblad? Annat? Ska ni ha
några pastillpåsar/askar? Pussklockor? Ska ni klä stolarna isåfall ska ni ha stolsband? Organza/siden?
Vad ska ni ha för dekorationer? Diamanter? rosenblad? Annat? Ska ni ha
några pastillpåsar/askar? Pussklockor? Ska ni klä stolarna isåfall ska ni ha stolsband? Organza/siden?
Vitt, svart, rött
vi gifter oss troligen nov 2013 och vi kommer ha vitt och skogsgrönt (skogstema). ev. lite silver oxå
i juni med 'natur'tema i färgerna äpplegrönt, vitt och beigegult
Detta är vår Wedding Colour Palette! Det kommer att vara dessa färgerna i dekorationerna och är också till för att inspirera gästerna i deras val av kläder, accessoarer, mm.
Huvudfärgerna är: Champagne, Mörk blå-grå och Oliv till själva dekorationerna. Jag kommer att ha en Ivory klänning med champagne färgat band. Näbben tror jag vi ger henne en mörk-blå-grå klänning.
Temat är: eco-chic, natur, vintage. typ..
Bröllopet är i Italien Augusti 2012.
Vi gifter oss i juli 2012, vi kommer att ha färgtema vitt, svart, grått och ev limegrönt/turkost. Vi kommer nog att smycka lokalen med mycket glasburkar/vaser mm med vita blockljus och vita rosor/andra vita blommor. Kommer nog att ha ljusstakar och vaser i klarglas på borden, vita dukar och vita servetter. Funderar också på att ha vita ballonger med helium i, antingen på borden (med tyngder) eller kring scenen och utomhus. Har även en del andra idéer, men vet inte riktigt vilka som kommer att genomföras t.ex. pussklockor, flaggirlanger, bordsplaceringsskyltar och annat! : )