pulmonate skrev 2012-01-12 12:29:39 följande:
Hahah, ja jag tycker ocksa att det ska bli jatte spannande att se alla som forsoker gora sig forstadda, pa alla mojliga sprak! hahah. Italienarna kan heller inte suuuper bra engelska

Mina Australiensiska slakt har desutom varsta accent som kanske ar svar att forsta aven for dem som kan engelska val. Svenskarna ar nog de som klarar sig bast! Formodligen kommer tal att hallas pa alla mojliga sprak. Jag forsoker val att be de flesta att forsoka saga nagot pa engelska, sen far de val ta det pa det sprak de kan bast sa far nagon oversatta lite. Man kanske kan ha nagra som sammanfattar pa ett annat sprak... i dunno. Det kanske blir rorigt om man sen ska oversatta till 2-3 sprak..
Ska bli spannande detta! hahaha
Kommer ha liknande situation pa var brollopsfest, majoriteten av gasterna kommer fran Sverige, Italien, och England... som du sager italienare ar ju inte sa valdans bra pa engelska sa det varsta blir val det...
Nan slags plan funderar vi ocksa pa att ha, nan form av oversattning men vet inte exakt hur.. Som sagt kan det ju bli rorigt ocksa.. Blir som sagt intressant att se hur folk tacklar det!:P