• lottie88

Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!

Har gjort 2 olika för det är tråkigt att göra 40 st likadana:P vad tycks?;)

• Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!
  • SannaV

Svaret ovan var till nudax. Försökte citera men tydligen ville inte min iPhone spela med. Ursäkta dubbelpublicering.

• Mela01

Verkligen Jätte fina!! Glad Ska göra egena också Glad

• sofer218
    lottie88 skrev 2011-11-01 21:46:25 följande:
    Har gjort 2 olika för det är tråkigt att göra 40 st likadana:P vad tycks?;)

Kul, jag har precis lika dana från panduro hobby! Skoj, dom är himla fina!
  • lottie88
    sofer218 skrev 2011-11-06 21:13:43 följande:
    Kul, jag har precis lika dana från panduro hobby! Skoj, dom är himla fina!
    Visst är dom det, och dom tar inte så lång tid att göa heller=)
  • Nudax
    SannaV skrev 2011-11-06 18:17:38 följande:
    Hahaha.. Nee, behöver ju inte föra 170 stycken faktiskt. Inte av inbjudningskorten i alla fall. Vi kommer att bjuda ca 180 stycken men det blir ju ungefär 100 enskilda inbjudningar. Jag har ju tänkt att inbjudningar, program, placeringskort, tackkort och allt där emellan ska gå i samma tema så det blir för mycket att göra själv. Så det var inte så illa som det lät. ;)
    hehe okej, jag gissade väl det =P Förstår att ni inte orkar med 100 heller, jag tycker det räckte gott och väl med c.a. 20 inbjudningar (50 gäster) =P
  • SannaV
    Nudax skrev 2011-11-07 20:42:51 följande:
    hehe okej, jag gissade väl det =P Förstår att ni inte orkar med 100 heller, jag tycker det räckte gott och väl med c.a. 20 inbjudningar (50 gäster) =P
    Jag beundrar, och avundas, verkligen människor som är pyssliga och önskar att jag var likadan. Jag är däremot lite rädd för att jag bara ska "sabba" allt om jag börjar pyssla. Haha
    Blir ju aldrig nöjd när jag ska göra nått själv.
  • Liv

Så här såg våra inbjudningar ut.

• Fröken Sassa

Såhär ser våra ut. Ej hemmagjorda förutom textformuleringar och att vi klistrade hjärtan på kuverten haha :)

Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!