• lottie88

Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!

Har gjort 2 olika för det är tråkigt att göra 40 st likadana:P vad tycks?;)

• Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!
  • 070831
    lottie88 skrev 2011-11-05 08:05:28 följande:
    vi har ett färgtema med Silver/vit/lila=) ni då?
    vi ska ha silver, vitt, grönt
  • 070831
    FarAway skrev 2011-11-05 22:11:07 följande:
    här kommer mina : )  bandet ser lite annorlunda ut - det blev inte bra med blixen...

vad fint och frimärkerna passar ju direkt in i temat
  • Moon River

Vi har påfågel som tema så valet föll på den här designen. Pappret är lite metalliskt och jag är så förväntansfull inför att få hem inbjudningarna.
    OBS! Bilden ovan är inte våra inbjudningar utan bara själva mallen.

• 070831
    Moon River skrev 2011-11-05 23:52:18 följande:

Vi har påfågel som tema så valet föll på den här designen. Pappret är lite metalliskt och jag är så förväntansfull inför att få hem inbjudningarna.
    OBS! Bilden ovan är inte våra inbjudningar utan bara själva mallen.

Vad fina :)
  • FarAway

tack! frimärkerna finns fortfarande att köpa online på postens hemsida! (rulle med 100 styken à 6 SEK) vi har samma logo på tackkort och vigselprogram :)
    är jätte nöjd, vi beställde på Calligraphen eftersom de var de enda som  klarade tvåspråkiga kort.

• 070831
    FarAway skrev 2011-11-06 12:52:45 följande:
    tack! frimärkerna finns fortfarande att köpa online på postens hemsida! (rulle med 100 styken à 6 SEK) vi har samma logo på tackkort och vigselprogram :)
    är jätte nöjd, vi beställde på Calligraphen eftersom de var de enda som  klarade tvåspråkiga kort.
    ja sen är dom billiga oxå :p 
  • drumelz

Så här kommer våra se ut    =D

• filibustern
    AA120602 skrev 2011-11-02 22:36:11 följande:
    Så här kommer våra inbjudningskort se ut. Är så nöjd Glad

wow! har du gjort dom själv? 
  • pulmonate
    drumelz skrev 2011-11-06 15:45:20 följande:

Så här kommer våra se ut    =D

Sött och personligt! :)
  • SannaV

Hahaha.. Nee, behöver ju inte föra 170 stycken faktiskt. Inte av inbjudningskorten i alla fall. Vi kommer att bjuda ca 180 stycken men det blir ju ungefär 100 enskilda inbjudningar. Jag har ju tänkt att inbjudningar, program, placeringskort, tackkort och allt där emellan ska gå i samma tema så det blir för mycket att göra själv. Så det var inte så illa som det lät. ;)

Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!