• Yez

Vad står det i era ringar?

Ja, som det står i rubriken... Vad står det i era ringar?

Vanligast är väl Den andres namn och datum?!

Jag funderar på..

Himlen var här, NAMN 2012 ( i hans)
    Älskar dig nu som jag älskade dig då 2012 (i min)

Jag kommer ha hans namn på "utsidan" av ringen därför tycker jag inte det behövs på insidan på min..

(Se bild)

Text i från låten "Himlen var hr" som vi hade ett moment till i sommras och hans föräldrar berätta att detta var "deras låt" och eftersom dagen vi (Förhoppningsvis) förlovar oss på är min mammas bröllopsdag så tyckte jag det passa perfekt..

Hoppas han säger "Ja" bara!

• Svar på tråden Vad står det i era ringar?
  • AnnLi

I vigselringarna står det "namn dubbelhjärta namn". Vi har inga förlovningsringar.

• tweety

I min förlovningsring står det A toi pour toujours 25/8-07
    i hans förlovningsring står det Din för evigt 25/8-07

I min vigselring kommer det stå DP Forever 14/7-12, intern mening.
    I hans förlovningsring har han lagt till 14/7-12

• Imke1977

I min vigselring står det "du&jag mot världen"

• Berlan

I våra förlovningsringar står det varandras namn evighetstecken. I vigselringarna fick det inte plats mer än 7/7 2012 så det fick bli så helt enkelt!

• Lilique

I våra förlovningsringar står det [Dubbelhjärta] Namn - 30/11 2010
    Och i vigselringarna 30/6 2012 - Legendary

• Lyckelina

I våra förlovningsringar har vi valt att skriva: "den andres namn" och 14/9-12

Vi ville ha med datumet då det är speciellt för oss. Det är vår årsdag och så valde min fästman att fria på samma dag också (fyra år senare ;)

Det enda jag är lite fundersam på är om jag egentligen tycker att det hade varit snyggare att skrivit ut hela "2012" och inte bara "-12". Aja, lite mer plats för fler ord om min fästman vill ha det i ringen då vi gifter oss ;) Så får jag väl välja hela året i vigselringen då ;)

• Hipo1

I förlovningsringarna har vi den varandras namn och datum. I min vigselring står det: Allt för ♡ och datum. Min man graverande in ♡ och datum I förlovningsringen då vi gifte oss. Rymdes inte hela meningen i den.

• JohannaaahhL

I min förlovnings ring står det "Du & jag Mikael 7 juli 2012"

Och i hans "Du & jag Johanna 7 juli 2012"

• johannagbg

I min ska det stå

For all my life, i am yours

• Teresa L

I min står det "Jonny 1/10-11" och i hans står det "Teresa 1/10-11.

Vi ska inte gravera något i min vigselring utan gravera in ett hjärta och 6/7-13 i våra förlovningsringar.

Svar på tråden Vad står det i era ringar?