• Mustbeandrea

Vilken Klänning ska jag välja till bröllopet?

Jag har ett problem.... Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig på min väninnas bröllop. Hittade dessa två klänningar, är de ens fina?
    Och vilken av dem ska jag välja?

Har ni andra tips på vad man kan ha på sig? Vad hade ni på er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken Klänning ska jag välja till bröllopet?
  • daniiel

Då kommer ju den självklara fråga, vad är det för klädkod på bröllopet? :)

• daniiel

Kan ju ge min kommentar på klänningarna också.

Den första, från Nelly, ser väldigt fin ut. Personligen gillar jag dock inte axelbandslöst och den såg lite genomskinlig ut? Tycker dock om längden på den.

Den andra, från Bonprix, är jättesöt. Personligen skulle jag valt den i lila, för tycker det är finare. Tycker det är en ganska perfekt klänning till ett bröllop med klädkoden Kavaj eller Mörk kostym :)

• Mustbeandrea

Ja! Det glömde jag ju att skriva med! Klädkoden är mörk kostym. Den från Nelly hade jag isf sytt upp så att den blev lite under knäna. Och sedan en passande kavaj till över...

• Rosi

Jag valde nr 1.. För jag har själv den andra i lila.. Tycker dock inte att det är så mycket bröllop över den...

• Imke1977

Jag hade valt nr1 och ja gtycker helt klart det är bröllop över den Det är något jag skulle valt att ha på mig. Gillar axelbandslöst. Väldigt snyggt och stilrent

• Mustbeandrea

Rosi, valde du den andra enbart för att du använde den andra i lila? :S Tror jag inte förstår...

• Rosi

Jag valde nr 1.. den röda långa...
    För jag tycker inte att den lila är så fin i verkligheten och att den inte passar till bröllop...

• Mustbeandrea

Då förstår jag! Finns det någon möjlighet i världen att du skulle vilja lägga upp en bild på den klänningen, hur den "ser ut i verkligheten"? Eller kanske bara maila mig den? Hade varit fantastiskt!!

• TheD

Klänning nr1 helt klart! Den andra klänningen är mer....vardaglig eller vad jag ska säga :)

• Rosi
    Mustbeandrea skrev 2011-10-14 16:00:03 följande:
    Då förstår jag! Finns det någon möjlighet i världen att du skulle vilja lägga upp en bild på den klänningen, hur den "ser ut i verkligheten"? Eller kanske bara maila mig den? Hade varit fantastiskt!!
    Jag kan lägga upp den i morgon... =P Tar kort på den ikväll så får du se.. =)
  • Mustbeandrea

Tusen tack Rosi!!! Ja, jag tycker den är jättefin, men den andra är lite mer bröllop tror jag...

Med en snygg svart kavaj, svarta pumps och en svart kuvertväska med en snygg frilla tror jag den röda kan bli rktigt bra!... Hoppas jag...

Omröstningen går ju sådär, det står 50-50 fortfarande... Haha!

• fru2011kanske

Båda klänningarna är fina. Om du passar i axelabandslöst tycker jag den vinröda

Svar på tråden Vilken Klänning ska jag välja till bröllopet?