Kan man ha denna klänning på ett bröllop.
Min syster ska på bröllop i Norge om ca 1 mån, passar denna klänning. Tyck till!! nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/little-mistress-1053/bandeau-tie-dress-204835-46/
Min syster ska på bröllop i Norge om ca 1 mån, passar denna klänning. Tyck till!! nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/little-mistress-1053/bandeau-tie-dress-204835-46/
Ha ha Tänkte inte ens på att klänningen hette så
Självklart kan du ha den. Den är superfin och inte alls urringad som en del skriver. Den är jättesnygg helt enkelt. Jag gifter mig om två veckor och skulle inte alls tycka illa om någon hade en sådan klänning på sig.
beror på vilket land å hur kulturen är, här i sverige så skulle ja inte tycka att den är passande, varken färgen eller själva kläningen, men om jag skulle på ett syriansk bröllop då de är fett fest efter så spelar de ju ingen roll, så bättre om din syster väljer de sj istället för att fråga här...
Har också hört att rött skulle symbolisera att man legat med bruden eller brudgummen. Men det känns ju högst osannorlikt att folk på allvar skulle tro att så är fallet. Är man normalt funtad så fattar man ju inte att det är något man går runt och skyltar med på någons bröllop. Så just det argumentet tycker jag att man kan strunta i.
Jag tyckte att den var jättefin och absolut inte för kort eller urringad.
Jag hade inte tagit på mig en sådan själv idag, men när jag var yngre så gick jag på ett bröllop i en liknande skapelse och det var inget fel med det. Unga människor kan gott visa lite hud om de vill tycker jag, bara ta en sjal i kyrkan så kan ingen bli irriterad.
Röd klänning på bröllop innebär att man haft ihop det med brudgummen, så den skulle jag inte rekommendera.
Kan inte fatta att folk på allvar tar till sig att röd klänning betyder att man har haft det med brudgummen! WOW!
Det är dumheter! Känner du att vill ha klänningen så ha den!