• kitkät

cleopatra festvåning i södertälje-vad kostar det??

Ligger Cleopatra i industriområdet i Södertälje? Eller är det fin miljö även utanför lokalen? Jag och min pojkvän ska gifta oss nästa år. Vi funderar lite på Cleopatra, men jag tycker det är så tråkigt med en festlokal som ligger i ett industriområde! Om Cleopatra nu gör det, det vet jag inte, men jag vet att Mona Lisa och Panorama ligger i industriområden. 

Betty, berätta gärna om du varit i kontakt med Cleopatra, jag skulle också gärna vilja veta vad dom tar i pris per kuvert/person! 

• kitkät

Vad ingår då i priset man får betala per person för bröllopet? Min vännina och hennes man hade sin bröllopsfest i Panorama. Jag minns inte hur mycket dom sa att dom betalade per person/kuvert, men i deras pris ingick i princip allt, dekorationer i festlokalen och kyrkan (blommor), brudbukett, tårta, kamerateam, limousine osv. 1000 kr per person tror jag dock inte att dom betalade, jag tror dom betalade mindre faktiskt, kanske 800 kr. 

• kitkät

Jag pratade med min väninna precis och hon berättade att hon och hennes man betalade ca 400 kr per person till deras bröllopsfest. Då ingick som sagt det mesta! Så 1000 kr per person låter väldigt konstigt. Kan det verkligen stämma? 

• kitkät

Så både Cleopatra och Olles Krog tar 1000 kr per person? Det låter väldigt märkligt! 
    Som sagt, min väninna och hennes man betalade ca 400 kr per person på Panorama, knappt det. Och dom hade ca 400 gäster! Det kanske blir dyrare ju färre gäster man har, jag vet inte. Men det låter ändå väldigt märkligt att det skulle kosta 1000 kr per person. Det kanske inte lönar sig för dom att ta så lite betalt per person för en fest på 80 personer. Så då tar dom mer betalt för att det ska löna sig för dom att boka upp festlokalen till en "liten" fest. 

Är ni syrianer, SOSO och Bettyy?

• kitkät

Haha, jag förstår din frustration! Men är ni 80 gäster? Det finns ju andra fina lokaler att hyra som tar upp till 80 pers, så kan ni anlita en cateringfirma om ni vill ha just orientalisk mat! 

Svar på tråden cleopatra festvåning i södertälje-vad kostar det??