kravatt till vanlig kostym?
ser det konstigt ut tror ni? alltså brukar man ha det till frockcoat eller vad det nu heter eg?
ser det konstigt ut tror ni? alltså brukar man ha det till frockcoat eller vad det nu heter eg?
Min man hade smoking och kravatt (å väst) och hans bestman hade vanlig kostym och kravatt (å väst).
De såg jätte bra ut=)
Min blivande man kommer ha kostym, väst och kravatt. han blev sitsnygg i det och killen som hjälpte oss i den finfina kostymaffären sa då inget om att det skulle vara konstigt. Många har kravatter idag till sina kostymer
Nämen vad skumt detta är- jag skrev ju ett svar! Dumma BT :P
Jag har inte köpt setet, det gjorde han själv och jag har ingen aning om vilken säljare det var tyvärr... Men jag ska fråga om jag kommer ihåg det :)
Nämen vad skumt detta är- jag skrev ju ett svar! Dumma BT :P
Jag har inte köpt setet, det gjorde han själv och jag har ingen aning om vilken säljare det var tyvärr... Men jag ska fråga om jag kommer ihåg det :)
är det nån spec. skjorta när man har kravatt? ser så ut...
man ska väl egentligen ha frackskjorta till eftersom man då inte har några långa snibbar i vägen!
Så här såg min man ut på vår bröllopsdag. Tycker att det fungerar utmärkt med väst och kravatt till vanilg kostym!
Min blivande man har köpt en olivfärgad kravatt härifrån
www.diadema.se/kravatt-p-222.html
Kravatt går alldeles utmärkt till kostym. Jag har sett att dom har jättefina kravatter i siden hos Uppklädd by Eneroth www.byeneroth.com/ Lycka till!