• Bossan

Vad ska det stå i ringen?

Jag går och fnular på vad som ska stå på insidan av våra ringar. Just nu står det inget i dom och det måste det bli ändring på! Tips på något personligt? 

• Svar på tråden Vad ska det stå i ringen?
  • RedHead

"Oslagbara NN&NN DD/MM/ÅÅ"

Om det nu va något sånt du menade...

• marimekko86

Många skriver ju sina namn och datumet, man kan skriva in ett citat eller en låttitel man älskar och som är speciell av nån anledning, vet en kompis som i sin förlovningsring har förlovningsplatsens namn + datum i sin ring...vet en annan som har longitud och latitud i sina ringar för platsen de förlovade+ gifte sig på

• Pinkgrape

Vi valde att ha "Vi mot världen" i våra ringar. Våra namn och datumet för bröllop vet vi ju redan ;P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • RedHead
    Pinkgrape skrev 2011-09-18 23:10:46 följande:
    Vi valde att ha "Vi mot världen" i våra ringar. Våra namn och datumet för bröllop vet vi ju redan ;P

Måste säga det att jag ahr fått insperation av eran skobild och faktiskt blev gubben med det så jag tänkte ha ett par vita converse och han ett par svarta på sig. vfr lägga tusenlappar på skor du använder en gång och kanske bli obekväma, än ett par skor man trivs i alltid och har inga problem med att ha på sig? :D

• Pinkgrape
    RedHead skrev 2011-09-18 23:14:40 följande:

Måste säga det att jag ahr fått insperation av eran skobild och faktiskt blev gubben med det så jag tänkte ha ett par vita converse och han ett par svarta på sig. vfr lägga tusenlappar på skor du använder en gång och kanske bli obekväma, än ett par skor man trivs i alltid och har inga problem med att ha på sig? :D

Härligt, fasiken vad kul! :D Jag har en vän som också gifte sig i sommar, även hennes karl hade converse på sig :) Jag hade tyvärr inga converse i tillräckligt bra skick (inte råd att köpa nya) och jag ville gärna bli lite längre då min man är ganska mycket längre, så jag tog ett par svarta pumps som jag haft i garderoben i två år :P Ett skitbra beslut, billigt för oss båda och bekvämt för oss båda :)
  • RedHead
    Pinkgrape skrev 2011-09-18 23:17:38 följande:
    Härligt, fasiken vad kul! :D Jag har en vän som också gifte sig i sommar, även hennes karl hade converse på sig :) Jag hade tyvärr inga converse i tillräckligt bra skick (inte råd att köpa nya) och jag ville gärna bli lite längre då min man är ganska mycket längre, så jag tog ett par svarta pumps som jag haft i garderoben i två år :P Ett skitbra beslut, billigt för oss båda och bekvämt för oss båda :)
    Ja vi båda har ju nästa alltid converse på oss, men Hittade ett par vita Fejkconvers i Kristianstad för 199kr. så ska köpa den tänkte jag... Vill inte lägga 700kr på ett par vita converse xD Vet hur lätt det är att smutsa ner dom :P Men tack för insperationen och du vart en jättefin brud! Kollade in din blogg.
  • Pinkgrape
    RedHead skrev 2011-09-18 23:20:48 följande:
    Ja vi båda har ju nästa alltid converse på oss, men Hittade ett par vita Fejkconvers i Kristianstad för 199kr. så ska köpa den tänkte jag... Vill inte lägga 700kr på ett par vita converse xD Vet hur lätt det är att smutsa ner dom :P Men tack för insperationen och du vart en jättefin brud! Kollade in din blogg.
    Ja, vi har också det :) Jag har fleeera par, men alla var för trasiga och skitiga för att jag skulle vilja använda dom :P Vi köpte fejk-converse på Ica Maxi till marskalkerna för 99kr/par :) Ingen som ser det när byxorna är för :P Tack så jättemycket för de snälla orden :)
  • Brummelisa

I min står:
    K "hjärta" M datum

I hans står:
    M "hjärta" K datum

Symbolen hjärta alltså!

• aniara

I min ring står "Hans namn" "hjærta" "førlovningsdatum", och motsvarande i hans ring. Sen kommer han æven gravera in vigseldatumet i sin ring eftersom han bara ska ha en ring, så det fanns ju inte plats i ringarna att skriva mer (ex ett citat). Min blivande ær værdeløs på att komma ihåg datum så det ær bra att han kommer ha dem med sig i ringen hela tiden :D Han har redan frågat mig en gång om vilket datum vi ska gifta oss, haha.

• pierredouglas

Jag skrev: ''Maria min Guds gåva och skatt'' och hon skrev nåt nästa likadan :)

Svar på tråden Vad ska det stå i ringen?