Vad ska det stå i ringen?
Jag går och fnular på vad som ska stå på insidan av våra ringar. Just nu står det inget i dom och det måste det bli ändring på! Tips på något personligt?
Jag går och fnular på vad som ska stå på insidan av våra ringar. Just nu står det inget i dom och det måste det bli ändring på! Tips på något personligt?
"Oslagbara NN&NN DD/MM/ÅÅ"
Om det nu va något sånt du menade...
Många skriver ju sina namn och datumet, man kan skriva in ett citat eller en låttitel man älskar och som är speciell av nån anledning, vet en kompis som i sin förlovningsring har förlovningsplatsens namn + datum i sin ring...vet en annan som har longitud och latitud i sina ringar för platsen de förlovade+ gifte sig på
Vi valde att ha "Vi mot världen" i våra ringar. Våra namn och datumet för bröllop vet vi ju redan ;P
Måste säga det att jag ahr fått insperation av eran skobild och faktiskt blev gubben med det så jag tänkte ha ett par vita converse och han ett par svarta på sig. vfr lägga tusenlappar på skor du använder en gång och kanske bli obekväma, än ett par skor man trivs i alltid och har inga problem med att ha på sig? :D
Måste säga det att jag ahr fått insperation av eran skobild och faktiskt blev gubben med det så jag tänkte ha ett par vita converse och han ett par svarta på sig. vfr lägga tusenlappar på skor du använder en gång och kanske bli obekväma, än ett par skor man trivs i alltid och har inga problem med att ha på sig? :D
I min står:
K "hjärta" M datum
I hans står:
M "hjärta" K datum
Symbolen hjärta alltså!
I min ring står "Hans namn" "hjærta" "førlovningsdatum", och motsvarande i hans ring. Sen kommer han æven gravera in vigseldatumet i sin ring eftersom han bara ska ha en ring, så det fanns ju inte plats i ringarna att skriva mer (ex ett citat). Min blivande ær værdeløs på att komma ihåg datum så det ær bra att han kommer ha dem med sig i ringen hela tiden :D Han har redan frågat mig en gång om vilket datum vi ska gifta oss, haha.
Jag skrev: ''Maria min Guds gåva och skatt'' och hon skrev nåt nästa likadan :)