Så trött & frustrerad på blivande! :(
Jag måste bara få ventilera lite, är så himla trött, ledsen och irriterad just nu! :(
Min blivande make är fantastisk på de flesta sätt; han är ödmjuk, rolig, omtänksam och kärleksfull. Han är världens bästa pappa till vår lilla knodd och är väldigt engagerad när det kommer till allt som rör barnet. MEN. Han är verkligen SLARVIG - och då snackar vi inte lite slarvig, utan så där slarvig som en tonårskille kan vara, så att det blir äckligt. Jag är ingen galen pedant och bryr mig inte så mycket om det är lite halvstökigt till vardags; han jobbar, jag pluggar, vi har ett litet barn - det ska väl synas att det bor en familj i vårt hus! Vad jag dock avskyr är när det är smutsigt och äckligt. Det verkar han däremot inte ha några som helst problem med tyvärr...
Jag klev upp tidigt imorse för att springa ärenden och tog med mig vårt barn eftersom blivande kom hem sent igår och började vid lunch idag, tänkte att han skulle få vila sig lite. Bad honom dock att hjälpa mig med två saker. 1 - hänga upp tvätten när maskinen var färdig & 2. skölja ur en skål med knoddens frukostrester, då jag var sen till bussen. Detta lovade han att göra.