• sofi 88

Vilken ring ska jag välja?

Okej, nu behöver jag lite råd, jag är osäker på vilken ring jag ska välja.
    Oavsett vilken ring jag väljer utav dessa så ska de specialgöras, det blir samma lätt välvda skena som förlovningsringen och i vitguld. Diamanterna kommer tyvärr bli 0,03 istället för 0,04 eller 0,05 som på bilderna eftersom ringen kommer vara 1,5 mm hög. Bredden ska vara 3 mm. Så rösta på vilken ni tycker är snyggast!

Alternativ 1

Alternativ 2
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ring ska jag välja?
  • PimPim83

Jag röstade på nr 1. Tycker den passar bäst med förlovningsringen. Men båda ringarna var jättefina!

• sofi 88

Kan tillägga att oavsett vilken jag väljer så blir det 7 st diamanter, det räcker för att täcka framsidan, på den i rött guld är nu bara 5 diamanter.

• Syrinx

Jag tycker det är vackert med stenarna tätare, som i det första alternativet. Det ser mer klassiskt ut, och det gillar jag  

• LoJ

Absolut ettan, jättefin!!! Mest klassisk och kommer hålla mest i längden tror jag.

• kaffeälskaren

Ring nummer 1. Den matchade så fint med din förlovningsring, och som Synrix sa så är det klassiskt. Jag kanske är tråkig "svensson" men jag tycker att det är jättefint.

Välj dock den ring som ligger dig varmast om hjärtat, sedan vad vi andra tycker är egentligen mindre viktigt.

• sofi 88

Jag har ju såklart en favorit men det är roligt att se vad ni andra tycker.
    Tyvärr så har jag växlat favorit sen i lördags så tvekar om jag kommer våga köpa än på ett tag ändå... :D Är en sån jäkla velpotta!

• Berlan

Ettan tycker jag, stenarna blir mycket mer effektfulla när de sitter intill varandra!

Svar på tråden Vilken ring ska jag välja?