citrondoft skrev 2011-09-12 22:25:11 följande:
Hej! Vet inte om detta bara ät ett sjukt sammanträffande lr ngt annat... Provade ju din fina klänning på Kristina där du köpte din. Var idag o tittade på vigselring... Våra förlovningsringar är likadana. Fastnade för en vitguldring, med sju stenar som är 3 mm bred exakt som den på första bilden. Det börjar bli lite komiskt :D. Vi tycker nog väldigt lika. Hur bred är din förlovningsring?? Min är 6mm o det känns lite brett. Vart tänker du köpa ringen??
Haha, läskigt! Min är faktiskt 5 mm, och det känns ganska lagom, och jag har ju som man ser på bilderna modell korta, knubbiga prinskorvar som fingrar. Då får man tänka en extra gång när man väljer ringar så det inte blir för brett. Men hur hög är din ring? För min är ju bara 1,5 mm, hade jag bara haft ,1 mm bredare hade jag kunnat ha större diamanter men men, sånt är livet. Har inte hittat många alliansringar som är 1,5 mm höga, de flesta är nog 1,9 eller högre. Vart letade du? Jag går bara till smycka, de är så bra där inne :) Låter mig sitta i timmar och fundera och prova fram och tillbaka, hehe.