citrondoft skrev 2011-09-12 22:55:37 följande:
Hör med Snarberg han är super trevlig! Ja det borde vara likadant pris på båda dina ringar men man vet aldrig ;)
Om jag har skirvit rätt så i våras fick jag följande prisuppgift: vitguld 3,5mm (ville ha det först), 1,9mm hög med 10x0,03wvs med 20%rabatt = 6700kr. Min sambo ville absolut ha en tjock så då kände jag för det också :) Lycka till!
Okej, jag tar tillbaka allt om att smycka är bäst, Snarberg är numera min nya och ensamma favorit i toppen :D
Var förbi där idag efter skolan och han hade nästan PRECIS en sån ring jag vill ha, och i rätt höjd dessutom, med rätt diamanter. Så nu fick man äntligen prova en ring som nästan är exakt som den kommer bli i slutet. Enda skillnaden är att skenan ska rundas. För NIO stycken 0,03 diamanter, inte 7, 9 st, och med den skenan, 20 % rabatt, gravering av min och mannens och, jag vågar inte ens tro det, kan ju ha missuppfattat men det LÄT som att det var inklusiva rhodering av våra förlovningsringar, till det låga priset av 6 100 kr! WHAAAT?! Överlycklig nu, och det är ju hög diamantkvalitet, inte för att det syns på sånna minisar men det är ju roligt ändå. Så till helgen tar jag nog med mig min karl och lägger handpenning på ringen :D