• Klura

Någon mer som har haft/skall ha bröllopsfesten på Överås Slott i Göteborg?

Ser att det varit tyst i den här tråden ett tag men hoppas att jag kan väcka lite liv i den! :)

Jag och min blivande ska gifta oss nästa år och har haft jättesvårt att hitta en bra lokal för bröllopsfesten. Därför blev vi jätteglada när vi hittade Överås Jag har ännu inte varit där och tittat men det ser kanonfint ut!

Hur mycket har ni betalat i hyra och vad  ingår i hyran? Står ni för all mat och dryck själva?

• Klura

Jag fick några bilder av Suzanna på Överås när jag var där och tittade. Det är ingen bröllopsdukning men det är tre tungor uppdukade i stora salen. Bifogar dem här. Är också osäker på hur mycket plats det kommer att bli och om det verkligen går att få in 75 gäster.

Vi hade först tänk ha dansen i stora salen efter att vi dukat undan men jag tror att vi kommer att ha den nedanför trappan i anslutning till biblioteket eftersom vi även har hyrt det. 

• Klura
    BodyMindSoul gör jättegärna det! :) Vi ska också ha 78 gäster i lokalen och jag tycker att en servicegång på mitten låter som en väldigt bra lösning. Du går gärna återkoppla efter bröllopet och berätta hur det gick.
Svar på tråden Någon mer som har haft/skall ha bröllopsfesten på Överås Slott i Göteborg?