• Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
  • förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 20:31:55 följande:
    Jättefina bilder, både "trash the dress-fotona" och de med den rätta klänningen, frisyren och tillbehören!!! Du är jättevacker!

Tack snälla! Det här var en egoboost ;)

• SloveP

Shit va snyggt!!! Jag gillar klänningen du ska gifta dig i, det är så fint med spets tycker jag! Du kommer vara jättesnygg på eran dag!

• tonårsmorsa

Härliga bilder. Och halsbandet du har till din "riktiga" klänning är helt underbart.

• Silketuss

Jag bara måste fråga...har du isbjörnar i din stamtavla?? Hur kunde du klara av att göra de där bilderna, när det är så kallt i vattnet, egentligen? Brrrr...jag badar sällan i Sverige, överhuvudtaget, jag.

• förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 20:48:39 följande:
    Jag bara måste fråga...har du isbjörnar i din stamtavla?? Hur kunde du klara av att göra de där bilderna, när det är så kallt i vattnet, egentligen? Brrrr...jag badar sällan i Sverige, överhuvudtaget, jag.
    Haha, jag har inga isbjörnar, däremot Halmstadbor ;) Vattnet var faktiskt riktigt varmt, det var rätt skönt :) Blev bara kallt när jag skulle krångla av mig den och byta kläder, det blåste ju rätt mycket :P I början var det så klart kallt att bara lägga sig i vattnet med ryggen först, men jag lider för konsten :P
  • MsChevy

Jättefina bilder! Ärligt talat tycker ja nästan reservklänningen var snyggare än den riktiga, men det är min åsikt detSolig
    vad är det för storlek på den andra klänningen? Blev lite förtjust i den jag...

• Silketuss

Haha, jag tycker iaf att du var riktigt tuff! Bilderna blev fantastiska, och sambon sa spontant att han tyckte du var söt! Och att bilderna var otroligt vackra och smakfulla!

• förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 20:56:56 följande:
    Jättefina bilder! Ärligt talat tycker ja nästan reservklänningen var snyggare än den riktiga, men det är min åsikt detSolig
    vad är det för storlek på den andra klänningen? Blev lite förtjust i den jag...
    Den ser finare ut på bilderna än i verkligheten, man kan nästan inte jämföra klänningarna när de hänger jämte varandra ;) 38 ska det vara i den, men den är mer 40, var lite för stor för mig som alltid har 38 :)
  • Vickymb

Underbara bilder....gryyyymt snygga! Shit jag vill också göra ;)

• förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 21:00:36 följande:
    Haha, jag tycker iaf att du var riktigt tuff! Bilderna blev fantastiska, och sambon sa spontant att han tyckte du var söt! Och att bilderna var otroligt vackra och smakfulla!
    Haha, det är bra att fått en killes omdöme också, då vågar jag ge dem ;) Bra att du använde ordet smakfullt, det var så jag kände att jag ville ha det, liksom vackert och njutbart, inte som secret box-fotografier eller så :)
Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D