Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D
Vad tycks? Ska ge en fotobok med trash the dress-bilder jag gjort i fel klänning i morgongåva till älsklingen! De finns på giftdigmedmig.bloggplatsen.se :)
Vad tycks? Ska ge en fotobok med trash the dress-bilder jag gjort i fel klänning i morgongåva till älsklingen! De finns på giftdigmedmig.bloggplatsen.se :)
Tack snälla! Det här var en egoboost ;)
Shit va snyggt!!! Jag gillar klänningen du ska gifta dig i, det är så fint med spets tycker jag! Du kommer vara jättesnygg på eran dag!
Härliga bilder. Och halsbandet du har till din "riktiga" klänning är helt underbart.
Jag bara måste fråga...har du isbjörnar i din stamtavla?? Hur kunde du klara av att göra de där bilderna, när det är så kallt i vattnet, egentligen? Brrrr...jag badar sällan i Sverige, överhuvudtaget, jag.
Jättefina bilder! Ärligt talat tycker ja nästan reservklänningen var snyggare än den riktiga, men det är min åsikt det
vad är det för storlek på den andra klänningen? Blev lite förtjust i den jag...
Haha, jag tycker iaf att du var riktigt tuff! Bilderna blev fantastiska, och sambon sa spontant att han tyckte du var söt! Och att bilderna var otroligt vackra och smakfulla!
Underbara bilder....gryyyymt snygga! Shit jag vill också göra ;)