• Jag han

Visa era bröllopstårtor! :)

Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)

Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.

• Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)
  • Krystal
    teddy skrev 2012-10-09 16:31:34 följande:
    Jag kom precis på en grej... Har någon gjort/haft/smakat någon slags prinsesstårta med choklad?! Min favorittårta e helt klart en vanlig prinsesstårta, men jag bara ääälskar choklad! Skulle man kunna kombinera det på nåt sätt? Någon som vet? :)
    Jag gjorde en prinsesslikande tårta för någon vecka sedan som hade chokladmousse i (och mosad banan i grädde, och den blev mycket uppskattad av gästerna). Den hade iofs vanlig köpt sockerkaksbotten, men det finns ju inget som hindrar att man byter ut en eller alla lager mot chokladkakabotten.
  • Cesium
    Jag kom precis på en grej... Har någon gjort/haft/smakat någon slags prinsesstårta med choklad?! Min favorittårta e helt klart en vanlig prinsesstårta, men jag bara ääälskar choklad! Skulle man kunna kombinera det på nåt sätt? Någon som vet? :)
    White lady är lite prinsesstårtelik (i alla fall marsipanöverdraget), fast med choklad.
  • teddy
    Cesium skrev 2012-10-15 15:17:32 följande:
    White lady är lite prinsesstårtelik (i alla fall marsipanöverdraget), fast med choklad.
    Humm... intressant! Aldrig hört talas om... :)
  • emmstill
    mikaela86 skrev 2011-09-28 11:38:34 följande:

Såhär såg våran tårta ut!!
    Jordgubb och rabarbermousse, vitchokladpannacotta spetsad med chili och en browniebotten!!

Superduper god, Tårtrummet i Åkarp som har gjort den!!
    Å, vilken jättefin tårta! Funderar också på Tårtrummet - vad kostade denna tårta per bit?
    Alla säger så mycket bra om henne :)
  • MariaochDaniel
    Vi provsmakade tårta på en mässa nyligen. Det var choklad och hallon inuti och på utsidan vit sockerpasta. Jättegod! Så det kan inte vara någon omöjlighet att ordna. Älskar också choklad, så det blir nog något sådant för oss.
  • FruForsmark

Så här såg vår tårta ut på bröllopet. Skogsbärssmak innuti. Var oväntat populär och nästan alla bitar gick åt :)
  • SingingFantacia

Här är min dröm tårta. Frågan är bara om ekonimin tillåter den, då vi planerat för att göra vår egna tårta.
  • PimPim83
    FruForsmark skrev 2013-02-21 10:50:40 följande:

Så här såg vår tårta ut på bröllopet. Skogsbärssmak innuti. Var oväntat populär och nästan alla bitar gick åt :)
    Så fin den var! Det låter jättegott med skogsbärssmak. :)
  • kärlekensbrudpar

Har tittat på ALLA tårtor. Tack alla för inspirationen!

Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)