• Anonym (nyfiken)

Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?

En liten fråga som kanske är känslig.

Man vill ju att det ska vara romantiskt, men egentligen kanske man mest är trött efter en lång dag.

Hur var det för er, svara anonymt om du vill, gjorde ni det eller inte?

• Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?
  • MagicBride

Jodå det orkade vi med  
    Men det var inget måste för vår del att det tvunget skulle bli sex på bröllopsnatten - men han hade ju gått omkring och varit så där fantastiskt snygg hela dagen så när vi väl blev själva kunde jag inte låta bli  

• Houdini

Nope vi var för trötta både fysiskt och framför allt psykiskt eller framför allt jag dårå ;)

jag ville inte ha en upprepning från min förra bröllopsnatt då jag mer eller mindre bröt ihop och frös och svettas om vartannat och grät och mådde tjyvens.

så vi låg bra och höll om varandra och kramades och mös. Sen spelar det lite in att vi gifte oss den 11 december och jag satte på teven av gammal vana direkt när vi kom in på hotellrummet och det var ju han självmordsbombaren som hade varit i farten då.

• Anonym (inte viktigt)

Nej, vi prioriterade mer tid tillsammans med våra gäster istället, så när vi kom till rummet vid 02.30 så var vi helt slut! Vi somnade i varandras armar, trötta och lyckliga, och det var jättemysigt! Vi har hela livet på oss att ha sex!

• Anonym (Nygift)

För oss var det inte så viktigt, vi stannade till ca 04.30 med de sista gästerna och skulle väl bara krypa ner och sova i vår lilla stuga när vi kom fram. Men så hade någon smugit dit en korg med skumpa, vindruvor och choklad. Sedan gav vi våra morgongåvor då (jag gav bland annat en secret box) så då blev det som det blev.. ;)

• SaJo1981

Ko då det blev lite åka av på natten, lagom lulliga pch lyckliga! Visst fasen var man trött men jag säger sm Magicbride: hade ju en vrålsnygg karl hela dan så det vara bara o köra på :)

• Anonym (japp)

Ja det hade vi! Tog ett varmt mysigt bad innan också, kl 3 på natten Jättemysigt!

• Anonym (ut i fall att...)
    HjärtaVi har sagt som så att, vi gör det på bröllopsdagens morgon om det skulle vara så att vi inte orkar, å sen ytterligare morgonen efter när vi ger varann morgongåvorna (vi bor på hotell i 2nätter så ingen som stör Flört
  • TheD

Nepp. Jag somnade i badet och sen i soffan så jag hade definitivt ingen lust!!!!!

• Hvidbrud

Klart! När ska man annars ha sex på sin bröllopsnatt? Trötta och kanske inte i hanky pankt mode, men en snabbis fixade vi, efter dusch och avnjutit korgen från hotellet.

Svar på tråden Nu som har gift er - hade ni sex på bröllopsnatten?