Visa mig era inbjudningskort!
Funderar som många andra på att göra egna inbjudningskort. Så visa mig gärna med en bild på det ni gjort. Och berätta gärna hur ni gjorde för att hålla ner kostnaden.
Funderar som många andra på att göra egna inbjudningskort. Så visa mig gärna med en bild på det ni gjort. Och berätta gärna hur ni gjorde för att hålla ner kostnaden.
Hmmm varför funkar inte länken månntro?
Provar igen:
www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=2000
hedvig007: jättesnyggt!!
Nu har jag bara gjort en prototyp av våra inbjudningskort men jag kan ändå bjuda på ett smakprov.
Det är ett dubbelvikt kort, utsidan är klädd i tapet från rusta. Vi har denna tapet på en vägg i sovrummet från när vi renoverade förra året. Jag kom på idag att det blev en rulle över så den tog jag. I grunden har jag använt ett svart ganska tjockt papper som jag alltså klädde in med tapet. Inlagan ska vara i cremevit metallic papper men i prototypen har jag bara använt vanligt vitt skrivarpapper (snål). Sammanlagt kommer våra 40 inbjudningskort ha kostat ca 10 kr st. Har i och för sig inte räknat in vad bläckpatronen kostar och jag har inte köpt dubbelhäftande tejp än. Nu har jag bara tejpat med vanligt tejp Jag är verkligen ingen pysselmänniska men jag är nöjd över resultatet
hur har du fått texten inbjudan så snygg??? helt grön på detta
Så där! Nu är våra inbjudningskort klara och vi har skickat iväg alla korten :)
Det har varit mycket jobb men vi är jättenöjda!
OJ! råkade skicka iväg inlägget utan alla bilderna
Jolin: Jättejättesnyggt! Hur gjorde du för att "klä" det svarta pappret med tapeten?