• Millan1984

Visa mig era inbjudningskort!

Funderar som många andra på att göra egna inbjudningskort. Så visa mig gärna med en bild på det ni gjort. Och berätta gärna hur ni gjorde för att hålla ner kostnaden.

• Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort!
  • cuteanniis

Sök på cellofankuvert på tradera eller scrapbooking affärer, jag gör mkt kort och skickar alla kort i celleofankuvert, kostar ca 1-2 :- styck! =)

Korten har alltid kommit fram hela och fina! =)

• morguse

Så ser mina ut än så länge, har inte klart texten i oh med lokalen är inte 100 än. Så får vänta med det transparenta pappert med texten....
  • cuteanniis

Skoj att få vara till hjälp ;o) Glömde ju säga att dina inbjudningar var jätte fina! =)

• livan86
    morguse skrev 2011-08-06 13:09:55 följande:

Så ser mina ut än så länge, har inte klart texten i oh med lokalen är inte 100 än. Så får vänta med det transparenta pappert med texten....
    jätte snygga kort!
  • Anna88

Vi ville göra våra inbjudningskort själva... Så här blev de. Vad tycker ni? jag är lite osäker om de passar till bröllop... 

• AnnaAK
    Januaribruden skrev 2011-08-06 16:46:18 följande:

Jag har gjort nästan lika inbjudningskort som dig fast i vinrött. tänkte oxå ha band runt. men jag skickar mina direkt som dom är, utan cellofankuvert och då fick jag tips av pappersbutiken att inte ha sidenband då det ofta går sönder i maskinerna. Så jag köpte runda klistermärken "oblater" i silver och klistrade igen kuveret istället. så hade jag sidenbandet, i vinrött, runt det vita textpappret som jag klistrade fast innuti, hade bara en sida med text. ska se om jag kan få fram en bild...
Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort!