Hjälp, jag är så svartsjuk!!!
Jag blir tokig på mig själv och min dumma svartsjuka!
Levde tidigare i ett 10 år långt förhållande och hade aldrig några som helst antydningar på att vara svartsjuk. Jag var den som avslutade det förhållandet (alldeles för många år för sent).
Har sedan träffat han med stort H! Vi har varit tillsammans i drygt 2 år nu och vi har det otroligt bra, är sååå rätt för varandra. Vi är båda drygt 30 år och har naturligtvis mycket med oss i "bagaget" från det förflutna. Han har liksom jag varit sambo förut, fast 2 ggr, men hade varit singel i ca ett halvår när vi träffades.
I början hade han en väldig kontakt med sitt senaste ex vilket gjorde att min svartsjuka satte fart (varför sån kontakt med ett ex kunde jag inte förstå då, de hade inga barn ihop el.dyl).
Jag vet att han älskar mig och BARA mig, men ändå känner jag ett hugg i hjärtat varje gång detta med ex kommer upp. Jag blir sur, vill älta och älta i det (gjorde ni så, sa du så till henne...bla bla) och så blir allt bara fel. *suck*
Jag är inte svartsjuk och orolig när han går ut på krogen utan endast när det gäller hans ex.
Går svartsjuka nånsin över...finns det fler som känner som jag????
Kram&kram Milla