hjgs skrev 2011-07-14 12:52:02 följande:
nej jag flyttade upp för att plugga med tanken att på examensdagen går flyttlasset tillbaka men så blev det inte träffade honom när det va två tre terminer kvar, tänkte aja de blir inget seriöst jag ska ju snart flytta men så blev de det så tänkte ja aja dit flyttar jag inte i alla fall haha men så blev det

vilken tur att det inte alltid blir som man tänkt sig
jo det blir en del långväga har mamma mfl. i skåne och pappa i stockholm. så för vår del blir det en tysklands resa vi tar den i samband med ett besök hos mamma.
vi tänker göra som ni föreslå men att de får stå kostnaden själv. eventuellt ska ja se om man kan få ner priset om alla bor på samma ställe.
ahaa på det viset

ja det är verkligen tur att det inte blir som man tänkt sig ibland

de som vi ska bjuda 2"långväga" bor 11 mil härifrån så det blir inte så långt ändå

tack för tipset, det tåls att tänka på
Hur gör ni alla med alkoholen? vad ska ni ha som välkomstdrink? vi funderar på bål, sen blir det vin/ läsk till middagen + avec till tårtan, sen blir det öl,vin,cider, läsk till festen. Ingen sprit vill vi ha...
teah skrev 2011-07-18 09:13:33 följande:
Både jag och sambon är från ö-vik. Vi är 28 resp 29 år. Då vi båda bott på olika håll i landet (plus utomlands) har vi några långväga gäster på gästlistan. Skickade ut save-the-date-kort till de som bor utomlands. Resten får snällt vänta på sina injbjudningar :)
är du 83:a då?? var från övik kommer du ifrån? själv är jag från bonäset,84:a.