Min blivande man samlar på nakenbilder!
´Sedan tre år har jag varit förlovad med världens goaste och snällaste kille. Vi har planerat att gifta oss nästa sommar. Häromkvällen när jag satt och fixade våra invigningskort råkade jag hitta en hel samling med bilder av lättklädda tjejer på datorn under hans besparningar!! Detta blev jag mycket upprörd över eftersom jag inte vetat att han sysslar med sådant! Detta är något han aldrig berättat för mig. Skulle det ha gällt en eller två bilder skulle jag kanske inte ha brytt mig men det var hundratals bilder! Bilder på tex. Pamela Andersson som han annars brukar säga ser för fixad ut! Jag känner mig riktigt äcklad över dessa bilder, duger inte jag?? Det var mest tjejer med stora silikonbröst. Min sambo brukar säga att jag har små bröst men han är nöjda med dom som dom är. Nu känner jag mig tveksam och osäker över min självbild. Jag är en helt vanlig lite småmullig tjej med B-kupa. Jag vet inte om jag skall strunta i bilderna eller kräva att han raderar allt?! Det skulle aldrig falla mig in att sitta och samla på nakenbilder av män! Är det någon annan i detta avlånga land som råkat ut för samma problem??