• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Jalle

Jättefin bukett Willow! Och jag blev väldigt nyfiken på din klänning, har du lagt ut den i någon klänningstråd?

• Willow
    Jalle skrev 2012-07-26 16:18:52 följande:
    Jättefin bukett Willow! Och jag blev väldigt nyfiken på din klänning, har du lagt ut den i någon klänningstråd?
    Tack
    Har inte lagt ut bilder fran fotografen annu pa klanningen, bara bilder fran vanner i denna trad, inte super kvalite, www.brollopstorget.se/Forum-8-111/m4040980.html
    Ska lagga ut officiellt foto i 'visa din klanning' traden sa snart som mojligt, vill bara kolla att det ar ok att anvanda bilderna (vet inte hur sant har fungerar med rattigheter osv)
  • Johanna89

Min brudbukett är den med svarta rosor,
    dom ljusa är mina tärnors.

Alla buketterna + männens corsage på kavajen gick på 2400 kr.
    Men det var för mina svarta rosor är handgjorda och specialbeställda så bara dom gick på 900 kr.

• Anna88

Min bukett var med gräddvit pion, orange fresia, sidenört och kvistrosor och hallonblad... 

• Anna88

jag betalade 90 euro för buketten och då tog floristen mindre än normalt/inget för arbetet eftersom hon är en god vän till mig.. 

• Nettis1985
    Love you til the end skrev 2011-07-16 11:45:18 följande:

Detta blir min bukett! Kommer landa på c:a 2500 kr för brudbukett + corsage! Glad

Så sjukt fin bukett, den är vad jag vill ha den dagen jag gifter mig, men i andra färger dock :) är det okej att låna bilden så jag kan visa floristen då det är dags?

• Växjöbrud2011

Här kommer en bild på min brudbukett! Visserligen tagen dagen efter, men den var fortfarande sagolikt vacker tyckte jag! 1200 kr gav jag för den :)

• thessan

Äntligen blivande: vad kostade din bukett? Hur många rosor är det o sort? Super fin.

• augusti2012

Jag har turen att min kusins tjej är florist. Hon köpte in blommorna på Hallarna i Göteborg. 
    Dessa blommor ovan + 13 röda garbera till bordsdekorationer och tre vaser fick jag betala 1400 kr.

Jag är mer än nöjd. Blev allt jag ville och lite till.
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!