• tezz840

Fick hem våra ringar från diamondscenter.net idag...

Ja, som rubriken lyder.
    Fick hem våra ringar idag och är kanon nöjd!!! Tycker att dom är jätte fina.
    Var lite skeptisk först när det var ett företag från Polen och när man inte hittade så mycket folk som beställt därifrån, men det funkade ypperligt. Allting. Så jag ger mina varma rekommendationer.. =)

Vi köpte titanringar, gubben en slät 6mm, och jag en 6mm med 6 små diamanter i. Mina diamanter var lite mindre än vad jag väntade mig men den är nästan snyggare nu. =)
    Leveranstiden var mindre än 1 vecka och det var ett budbolag som kom ända till dörren och man betalade till honom, så slapp man föra över pengar till nåt konstigt konto.

Ville bara tipsa er lite.. =)

• Svar på tråden Fick hem våra ringar från diamondscenter.net idag...
  • Humlan66

Det är ju bra att kunna tipsa varandra tycker jag , men är man ute efter billiga ringar så va ju inte dte där det bästa stället

Tyckte då jag iaf

• tezz840
    Humlan66 skrev 2011-05-24 13:13:30 följande:
    Det är ju bra att kunna tipsa varandra tycker jag , men är man ute efter billiga ringar så va ju inte dte där det bästa stället

Tyckte då jag iaf
    jag tyckte det var jättebilligt.
    Det är ju för 2 ringar priset menar.
    vi betalde bara 3600kr för 2 titanringar och min med 6 diamanter, tycker inte jag är särskillt dyrt.. =)
  • tezz840

tog en snabb bild med mobilen så ni får se.. =)
  • apoolea
    tezz840 skrev 2011-05-25 10:44:00 följande:

Jättefin ring. Beställde också därifrån och blev jättenöjd. Håller helt med dej om prisern :)
  • Tinzi
    tezz840 skrev 2011-05-25 10:44:00 följande:

Fint! Ska nog beställa jag med :)
  • Tinzi

Jo förresten....vad är det för material? metall typ eller? har alltid tänkt att jag ska ha vitt guld, men detta är ju mkt mer prisvärt....

• Beautiful Disaster

Vi ska beställa våra ringar från coititanium.com
    Alla ringar i titan och där kan vi snacka billigt! 

• tezz840
    Tinzi skrev 2011-05-25 21:18:31 följande:
    Jo förresten....vad är det för material? metall typ eller? har alltid tänkt att jag ska ha vitt guld, men detta är ju mkt mer prisvärt....
    Detta är Titan. Ett väldigt hårt material så därför är det viktigt att beställa rätt storlek. Det är tydligen nästan omöjligt att ändra storleken på den om den skulle vara för liten.
    Tog en storlek större än vad jag brukar ha för det skulle man om göra om man ska ha en bredare ring.
  • Tinzi
    Beautiful Disaster skrev 2011-05-25 21:37:20 följande:
    Vi ska beställa våra ringar från coititanium.com
    Alla ringar i titan och där kan vi snacka billigt! 
    OJOJ ännu bättre...billigare, men frågan är om de kan göra spec. beställda dvs. titan m. svarta & vita diamanter (varannan)

får kolla upp detta :) 
Svar på tråden Fick hem våra ringar från diamondscenter.net idag...